باید تلاش کنیم،قهرمانی در جام‌جهانی در دسترس است

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی درباره جام‌جهانی ۲۰۲۵ کرواسی گفت: برای کسب عنوان قهرمانی جام‌جهانی تلاش می‌کنیم زیرا این جایگاه با تجربه و کارنامه‌ای که داریم، قابل دسترسی است.

باید تلاش کنیم،قهرمانی در جام‌جهانی در دسترس است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام قدیمی درخصوص تیم‌های ملی هاکی مردان و بانوان کشورمان اظهار داشت: بازی‌های داخل سالن آسیایی آذر ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی هاکی سالنی آقایان و بانوان و چمنی 5 نفره آقایان کشورمان در این رقابت ها حضور خواهند داشت و همچنین مسابقات هاکی قهرمانی جهان نیز 15 تا 21 بهمن امسال به میزبانی کشور کرواسی خواهد بود که تیم‌ ملی کشورمان باید در آن‌ شرکت کند که انتظار مقام‌آوری در همه این رقابت ها نیز داریم. وی در ادامه گفت : در راستای آمادگی تیم های ملی به منظور شرکت در رقابت های فوق الذکر اردوهای متعدد آماده سازی تا قبل از اعزام و همچنین برگزاری لیگ آقایان و بانوان را برنامه ریزی کرده ایم که در مرداد ماه برگزار خواهند شد و هفته اول مرداد اردوی‌های تیم‌های ملی آغاز می‌شود و مثل گذشته از بهترین مربیان بین‌المللی برای رسیدن به سکو استفاده خواهیم کرد.


قدیمی با اشاره به بازی‌های داخل سالن آسیایی گفت : به دلیل پاندمی کرونا بارها این مسابقات به تعویق افتاده بود تا اینکه در نهایت از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازی‌ها مقرر شد طی روزهای 21 لغایت 30 نوامبر 2024 (30 آبان لغایت 12 آذر 1403) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود.


بهرام قدیمی درخصوص قهرمانی تیم ملی کشورمان در آسیا گفت :تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که دارای رنکینگ 2 جهان است ، خرداد ماه در مسابقات آسیایی در شهر تولدی کورگان قزاقستان قهرمان شد. و به همراه مالزی جواز حضور در جام جهانی 2025 که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد را کسب کرد. وی با اشاره به رقیبان تیم ملی مردان در جام جهانی عنوان کرد: دوره گذشته تیم کشورمان با شکست آمریکا در جایگاه سوم جهان ایستاد و اتریش، هلند نیز به ترتیب اول و دوم شدند و آمریکا در رده چهارم قرار گرفت. این دوره سطح رقابت‌ها تغییر کرده و از شگفتی های جام پیش رو عدم حضور هلند و آمریکا نایب قهرمان و چهارم دوره قبل میباشد که آلمان و کرواسی جای آن‌ها را گرفته‌اند .این نشان می‌دهد که باید با آمادگی بیشتری پا به جام‌جهانی بگذاریم تا جایگاه خودمان را از دست ندهیم.همچنین از قاره کهن نیز به جز کشورمان که بعنوان جایگاه نخست آسیا در این مسابقات حضور خواهد داشت ، مالزی جایگزین قزاقستان گردیده است . وی افزود: از یک طرف به پیروزی برابر آنها امیدوار هستیم و از سوی دیگر به دلیل آمادگی بالایی که مقابل تیم‌های برتر جهان نشان دادند کمی نگران هستیم. با تمام این احوال باید برای کسب قهرمانی در جام‌جهانی تلاش کنیم زیرا این جایگاه با تجربه و کارنامه‌ای که داریم، قابل دسترسی است.


رئیس فدراسیون هاکی درخصوص تیم ملی هاکی بانوان گفت: تیم ملی بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نمایش خوبی را نشان داد اما متاسفانه در دقایق پایانی بازی، ضعف بدنی اجازه نداد که برتری در بازی را حفظ کنند. چنین مسائلی را کمیته‌فنی بررسی می‌کند و قطعا برای مسابقات پیش رو اصلاح خواهد شد.
بهرام قدیمی افزود : اولین دوره مسابقات دانشجویان هاکی کشور بلافاصله پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حضور 7 تیم برگزار شد. همچنین مسابقات زیر 13 دختران و پسران که بدلیل انتخابات ریاست جمهوری عقب افتاده بود، مرداد برگزار خواهد شد و اردوهای زیادی برای تیم‌های پایه و بزرگسال برگزار خواهیم کرد و همه هزینه‌ها نیز با خود فدراسیون است که البته حامیان مالی نیز بخشی از هزینه ها را تامین میکنند.در این راستا باید به برگزاری اولین اردوی هاکی چمنی دختران زیر 16 سال به میزبانی شهرستان میانه از 29 تیر لغایت 5 مرداد و اردوی هاکی چمنی پسران زیر 16 سال از 5 لغایت 12 مرداد در میانه اشاره کرد.
قدیمی درخصوص استادیوم در حال ساخت هاکی گفت: استادیم 8000 متری هاکی با نام حاج قاسم سلیمانی که در حدود 4 سال پیش کلنگ آن بر زمین خورد انشالا با عنایت و حمایت های وزارت ورزش تا 3 ماه آینده میبایست به بهره برداری برسد تا برای نخستین بار در تاریخ هاکی کشور ، یک آکادمی بین المللی و استاندارد هاکی با یک چمن با استانداردهای بین المللی داشته باشیم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر