کریمی- استقلال؛ انتقالی سخت با موانع بزرگ

هرچند گفته می‌شود کار انتقال علی کریمی به استقلال تمام شده، اما این اخبار پشتوانه محکمی ندارد و نهایی شدن آن بیشتر گمانه‌زنی است.

کریمی- استقلال؛ انتقالی سخت با موانع بزرگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ابتدای فصل نقل و انتقالات تا امروز، بارها نام علی کریمی کنار استقلال شنیده شده و البته در فضای مجازی هم هواداران این تیم امیدوارند تا بتوانند هافبک میانی کایسری‌اسپور را در پیراهن آبی ببینند. انتقالی که البته با موانع بزرگی مواجه است. موانعی چون دریافت رضایتنامه از طرف ترکیه‌ای و همچنین هزینه‌ای که باید برای یک فصل بازی به علی کریمی پرداخت شود.

به نقل از ایرنا در رسانه‌ها و البته فضای مجازی عنوان شده که کار استقلال و علی کریمی تمام شده و قطعاً این هافبک 31 ساله فصل بعد در لیگ ایران بازی خواهد کرد. موضوعی که پشتوانه خبری محکمی ندارد و فقط در حد حدس و گمان است. کریمی چند ماه قبل قرارداد خود را به مدت 3 فصل تمدید کرد. بر اساس این قرارداد کریمی متعهد است تا تابستان 2027 ( تابستان 1406 ) برای کایسری‌اسپور بازی کند.

با توجه به تمدید 3 ساله قرارداد که چندی پیش انجام شده، کایسری‌اسپور حساب ویژه‌ای روی هافبک ایرانی خود باز کرده و به همین دلیل خیلی ساده و بدون دریافت پول راضی به صدور رضایتنامه کریمی نخواهد شد. از طرفی کریمی هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید دستمزدی دریافت کند و همین دو مورد موانع بزرگی برای این انتقال هستند.

استقلال امیدوار به انجام این انتقال است، اما ابتدا باید هزینه‌ آن پیش‌بینی شود و سپس نامه‌نگاری با باشگاه کایسری صورت بگیرد. گویا نامه‌نگاری‌هایی انجام شده اما باید دید رقم درخواستی کایسری برای این انتقال چقدر خواهد بود. شاید هم کایسری به کل با جدایی کریمی مخالفت کند و هافبک ایرانی را در اسکواد خود نگه دارد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر