واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به یمن

دو جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین حمله جنایتکارانه امروز صهیونیست‌ها به استان الحدیده واقع در غرب یمن را محکوم کردند.

واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به یمن

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای حمله جنایتکارانه امروز ارتش رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن را که به شهادت و زخمی شدن شماری غیرنظامی منجر شد، شدیدا محکوم کرد و آن را تلاشی نافرجام از سوی دشمن برای بازداشتن جبهه‌های مقاومت از ادای وظیفه مقدس خود در قبال قدس و ملت مظلوم فلسطین که در معرض نسل‌کشی نازی‌ها قرار دارد، دانست.

از طرفی «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: یمن و مردم آن و در راس آن برادران انصار الله بهای موضع شرافتمندانه خود و دفاع از فلسطین و ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی نازی‌ها در نوار غزه هستند، را می‌دهند.

الرشق تأکید کرد دشمن اشغالگر صهیونیستی بدون شک در آتشی که امروز در الحدیده برافروخته شد، خواهد سوخت و تشدید جنایات این رژیم معادلات موجود را به کلی تغییر خواهد داد.

وی افزود: خداوند شهدای یمن در الحدیده را رحمت کند و آن‌ها شهدای فلسطین و یمن هستند و مجروحان را شفا دهد و به آن‌ها بخاطر جانفشانی و دلاوری‌شان بهترین پاداش را عطا فرماید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما تجاوز جنایتکارانه صهیونیست ها به مردم یمن را که تاسیسات غیرنظامی را هدف قرار داده و منجر به شهدا و مجروحان شد، محکوم می کنیم.

در ادامه بیانیه جهاد اسلامی آمده است: این تجاوز بدون حمایت آشکار غرب به رهبری آمریکا و انگلیس از این رژیم جنایتکار صورت نمی گرفت.

جهاد اسلامی افزود: ما تاکید می کنیم که بربریت صهیونیستی مردم یمن را از حمایت از مردم فلسطین و آرمان آنها منصرف نخواهد کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر