قصه جوانان دهه شصتی را امروز در شبکه افق ببینید

مجموعه مستند «تازه نفس» قصه جوانان دهه شصتی و هفتادی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می شوند.؛ مجموعه مستند «تازه نفس» از تولیدات گروه مستند شبکه افق چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه می‌رود.

قصه جوانان دهه شصتی را  امروز در شبکه افق ببینید

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، مجموعه مستند «تازه نفس» از تولیدات گروه مستند شبکه افق به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد جواد رئیسی است.

بنابر گزارش خبرگزاری ایسنا، این مجموعه 50 قسمت است و همزمان با پخش تولید آن در جریان است. مجموعه مستند «تازه نفس» قصه جوانان دهه 60 و 70 است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می شوند. این مجموعه مستند چهارشنبه‌ها ساعت 21:30 به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

قسمت هفدهم این مستند چهارشنبه، سوم مرداد ماه روی آنتن می‌رود. سوژه قسمت هفدهم درباره یونس شاه مرادی، قاری جوان کشور که به واسطه مسابقات قرآن در کشور عربستان و کسب رتبه اول در این مسابقات به عنوان نابغه قرآنی در ایران از او یاد می‌شود.

یونس شاه‌مرادی هم اکنون خود در حال پرورش نوجوانان قرآنی در استان تهران است. یونس به دلیل سبک خاصی که دارد زبان زد نسل جدید است.

علاقه‌مندان می‌توانند این قسمت از مجموعه مستند «تازه نفس» را امروز چهارشنبه، سوم مرداد ماه ساعت 21:30 و تکرار آن را روز بعد ساعت 4 صبح و 13 از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر