واکنش آملی لاریجانی به ترور هنیه؛ قطعا رژیم صهیونیستی تاوان بسیار سختی خواهد داد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «اسماعیل هنیه» پس از سال‌ها مجاهدت، مبارزه و پایداری در مقابل ظلم صهیونیست‌های اشغالگر به آرزوی دیرین خود دست یافت، اما این حادثه‌ تلخ همه ما را داغدار کرده است. قطعاً رژیم صهیونیستی تاوان بسیار سختی خواهد داد.

واکنش آملی لاریجانی به ترور هنیه؛ قطعا رژیم صهیونیستی تاوان بسیار سختی خواهد داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

بنابر روایت ایرنا، متن پیام وی بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

ملت شریف ما با تأثر و تألم فراوان خبر شهادت سردار مقاومت فلسطین جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را دریافت کرده است.

هرچند این شهید والامقام پس از سالها مجاهدت، مبارزه و پایداری در مقابل ظلم صهیونیستهای اشغالگر به آرزوی دیرین خود دست یافت، اما این حادثه‌ تلخ آنهم در حریم جمهوری اسلامی، همه ما را در سوگ خود نشانده و داغدار کرده است. قطعاً رژیم ددمنش صهیونیستی تاوان بسیار سختی خواهد داد.

اینجانب شهادت این مجاهد فی سبیل الله که با سکوت مجامع بین المللی و نقض آشکار و پی در پی مقررات بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته را به امت اسلامی، به جبهه سرفراز مقاومت، بویژه خانواده ها و بازماندگان ایشان تسلیت گفته و مغفرت و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر