اطلاعیه دادستانی درپی ترور شهید هنیه

دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد از صبح امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد در پی شهادت شهید هنیه با رصد فضای مجازی و شناسایی متخلفان، برخی از این افراد احضار شدند و تذکر گرفتند همچنین برای برخی از آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

اطلاعیه دادستانی درپی ترور شهید هنیه

به گزارش خبرآنلاین،صبح امروز چهارشنبه 10 مرداد و پس از شهادت مجاهد بزرگ دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌ای از فعالان رسانه‌ای و مجازی کشور خواست از پرداختن به موضوعاتی که امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند، پرهیز کنند.

در اطلاعیه دادستانی کل کشور تاکید شد با افرادی که با انتشار محتوای خلاف واقع، نشر اکاذیب و توهین اقدام به برهم زدن امنیت روانی جامعه کنند، براساس قانون برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

برهمین اساس، دادستانی تهران اعلام کرد با رصد فضای مجازی و شناسایی متخلفان، برخی از این افراد احضار شدند و تذکر گرفتند همچنین برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است

روابط عمومی کل سپاه صبح امروز چهارشنبه 10 مرداد در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد و اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در متن اطلاعیه آمده است: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از آن، در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، فردا پنج شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 8 صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر