هشدار زاخارووا درباره عواقب جنگ ترکیبی آمریکا و ناتو علیه روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در خصوص جنگ ترکیبی آمریکا و ناتو علیه مسکو هشدار داد و اعلام کرد که این موضوع می تواند منجر به درگیری بین کشورهای هسته‌ای شود.

هشدار زاخارووا درباره عواقب جنگ ترکیبی آمریکا و ناتو علیه روسیه

به گزارش خبرآنلاین، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که مسکو از جنگ ترکیبی آمریکا و ناتو علیه کشورش آگاه است و در خصوص عواقب آن هشدار می دهد.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره آمده است: جنگ ترکیبی آمریکا و ناتو علیه روسیه می تواند منجر به درگیری بین کشورهای هسته ای شود.

ماریا زاخارووا، اضافه کرد که جنگ ترکیبی که توسط ایالات متحده و ناتو علیه روسیه به راه انداخته شده است، می تواند به درگیری مستقیم بین قدرت های هسته ای منجر شود و مسکو در این ارتباط هشدار می دهد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گسترش ناتو به مرزهای روسیه اصلی ترین دلیل وقوع جنگ اوکراین محسوب می‌شود. با این حال، حتی این جنگ خونین نیز باعث نشده است غرب از اشتباهات راهبردی اش در گذشته درس بگیرد.

بر این اساس، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا پیشتر اعلام کرد که سازمان نظامی ناتو یک نماینده ارشد را در کی یف، پایتخت اوکراین برای تعمیق روابط با این کشور جنگ زده منصوب خواهد کرد.

وی همزمان با گردهم آمدن سران ناتو در واشنگتن دی سی، گفته بود: این نماینده ویژه در کی یف به دنبال تعمیق روابط اوکراین با ناتو خواهد بود. این دفتر به عنوان نقطه کانونی برای تعامل ناتو با مقامات ارشد اوکراینی عمل خواهد کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر