کاربرد تایل ترموود و آشنایی با ویژگی های آن

تایل ترموود یکی از محصولات تولید شده از چوب ترموود می باشد که در فضاهای داخلی و خارجی مختلفی به کار برده شده و دارای ویژگی های بسیار و مزایای زیادی می باشد. در این مطلب علاوه بر مرور کاربرد تایل ترموود مروری به ویژگی ها و مزایای آن خواهیم داشت.

کاربرد تایل ترموود و آشنایی با ویژگی های آن

تایل ترموود اغلب چیدمان کف پله ها، ورودی آپارتمان، تراس و نیز مناطقی که در معرض رطوبت واقع هستند؛ به کار برده می گردد. ترموود دارای خاصیت محافظتی و ایمن است که به گونه ای بعنوان جایگزین مناسب جهت چوب های عادی در بعضی اماکن مورد توجه قرار گرفته است.چوب ترموود امروزه از جمله متریال های محبوب و پراستفاده در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود، زیرا در مقابل رطوبت، ضربه و نیز پوسیدگی مقاومت بالایی دارند و همچنین از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار می باشند که اتفاقا به همین خاطر هم در تولید کفپوش و نمای ساختمان از آن بهره گرفته می شود. در صورتی که از چوب ترموود برای نما و نیز کفپوش استفاده شود، به 2 صورت تایل و الوار بهره گرفته می گردد. در بیانی کلی تایل ترموود در مقایسه با الوار آن مزیت های زیادتری دارد که از نظر هزینه هم مقرون به صرفه می باشد. در این مطلب به کاربرد تایل ترموود و اطلاعات مرتبط با آن می پردازیم.

کاربرد تایل ترموود چیست؟ و در چه مکان هایی به کار برده می شود

تایل ترموود چیست؟

تایل ترموود صفحه ای مستطیلی ساخته شده از متریال چوب ترمو می باشد که به طور ردیفی بعنوان کفپوش به کار برده می گردد. این تایل های ترموود دارای یک لایه زیرین پلاستیکی می باشند که با کمک پیچ های بخصوصی به کف وصل می گردند. به دلیل مقاومت بالای آن در وضعیت های گوناگون در قسمت های متفاوت بنا به کار برده می گردد. بنابراین در صورت بهره بردن از این قطعات چوبی بعنوان کفپوش، لازم است چیدمان آن همانند کاشی باشد تا نمایی شبیه کاشی و سرامیک داشته باشند. به صورت کلی چوب ترمو از برترین متریال های چوبی بعنوان دیوارپوش و کفپوش می باشد که تایل ترموود از اصلی ترین محصول هایی می باشد که از این چوب تولید می گردد که دارای کاربردهای بسیار است. در ادامه به کاربرد تایل ترموود می پردازیم.

آشنایی با کاربرد تایل ترموود

آشنایی با کاربرد تایل ترموود

تایل ترموود محصولی پرکاربرد می باشد که قابل به کارگیری در محیط های داخلی و نیز بیرونی می باشد، در واقع قابل به کارگیری در محوطه سازی و کف است. در صورتی که جهت بالکن و یا تراس منزل خود قصد انتخاب کفپوشی چوبی با قابلیت شست و شو می باشید، ما به شما تایل ترموود را پیشنهاد می کنیم. تایل ترموود در مقابل رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که به همین خاطر در محیط های بیرونی، تراس ها و بالکن ها و نیز در کنار استخرها و سوناها که رطوبت زیاد است و آب وجود دارد؛ انتخاب خوبی می باشد. از کاربردهای تایل ترموود می توان به استفاده از آن به عنوان :«کفپوش محیط داخلی و فضای خارجی بنا»، «محوطه سازی خارجی»،«بام سبز»، «پوشش محوطه اطراف استخرها»، «کفپوش پارک و فضای سبز» اشاره داشت.

معرفی تایل ترموود و مرور مزایای آن

استفاده در روف گاردن:

تایل ترموود به خاطر مقاوم زیاد در مقابل باد، نور خورشید، رطوبت جهت به کارگیری در روف گاردن فوق العاده مناسب می باشد. علاوه بر این یک شکل ظاهری طبیعی و نیز جذاب دارد که باعث زیباتر شدن و نیز مستحکم بودن این محیط ها می باشد. کفپوش های ترموود به علت سبک بودن و نیز ساختاری که دارند، از نصب راحتی برخوردارند.

کاربرد تایل ترموود چیست؟ و در چه مکان هایی به کار برده می شود

استفاده در تراس

تایل ترموود به خاطر مقاوم بودن زیاد در مقابل وضعیت جوی، بعنوان یکی از برترین انتخاب های کفپوش جهت استفاده در تراس به شمار می رود. کفپوش ترموود به خاطر مستحکم بودن، زیبایی بسیار و نیز سبک بودن و ساختاری که دارد، قابلیت نصبی ساده دارد که با فضای تراس سازگاری دارد.

تایل ساخته شده از چوب ترموود و ویژگی های آن

استفاده در استخر

این نوع تایل به خاطر مقاوم بودن زیاد در مثابل آب و رطوبت، یک انتخاب عالی جهت استفاده بعنوان کفپوش در استخرها به شمار می رود. این تایل در مقابل رطوبت و آب بسیار مقاوم است که برای به کار بردن در پیرامون استخر نیز مناسب می باشد.

 تایل های ترموود چه ویژگی هایی دارند؟

استفاده در فضای باز و فضای داخلی

همچنین در محیط های باز همچون محیط های استراحت در پیرامون استخرها، زمین بازی در پارک ها، فضاهای سبز، مسیر پیاده روی و پله ها نیز انتخابی مناسب به شمار می رود. انواع تایل ترموود دارای طراحی زیبا و شیک و نیز مقاوم بودن بالا در مقابل وضعیت جوی هستند.

این تایل به خاطر زیبایی ظاهری و نیز مقاومت زیاد در مقابل وضعیت جوی و نیز حشره ها، بعنوان انتخابی مناسب و عالی جهت استفاده بعنوان کفپوش در فضاهای داخلی به شمار می رود. از این تایل به علت زیبایی ظاهری و مقاوم بودن زیاد می توانید در فضاهای داخلی همچون راهروها، اتاق خواب، تالارهای پذیرایی و … بهره برد.

 تایل های ترموود چه ویژگی هایی دارند؟

استفاده در نواحی ساحلی

تایل ترموود دارای خاصیت ضد آب است که به همین دلیل انتخاب مناسبی جهت نواحی ساحلی به حساب می آید. تایل های ترموود ضد رطوبت و ضد حرارت زیاد در این نواحی می باشند که سازگاری خوبی با این فضاها دارند.

معرفی تایل ترموود و مرور مزایای آن

تایل ترموود باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

در هر نوع محصول و متریالی قطعا ما دو دسته بی کیفیت و باکیفیت را دارا هستیم که این موضوع شامل تایل های ترموود نیز می شود.بهره بردن از چوب کیفیت دار ترموود، زیبایی طراحی، مقاوم بودن زیاد، راحتی نصب، زیره پلاستیکی بادوام و مستحکم از ویژگیهای یک تایل ترموود کیفیت دار است.

تایل ترموودی باکیفیت است که در تولید آن از چوب ترموود باکیفیت و مرغوب استفاده شده باشد، چوبی که محکم بوده و در فرایند ترمو با فشار کم و حرارت زیادی تاثیر بگیرد.

لازم است یک زیره پلاستیکی کیفیت دار و مستحکم داشته باشد که در برابر باران و برف، آفتاب مقاوم بوده و در مقابل فرسایش و پوسیدگی مقاومت نماید.

تایل ترموودی باکیفیت و مناسب است که از زیبایی و جذابیت در طراحی برخوردار بوده و به سادگی با انواع دیزاین های داخلی و خارجی هارمونی داشته باشد.

تایل ترموود باکیفیت در مقابل آب و رطوبت به میزان زیادی مقاوم می باشد که در نتیجه از فرسایش و پوسیده شدن مانع می شود.

برترین تایل ترموود نیاز است که سیستم نصبی آسان و کاربردی داشته و با هزینه ای پایین و ساده نصب گردد.

آشنایی با کاربرد تایل ترموود

مزیت هایی که تایل ترموود دارد

تایل ترموود از برترین کفپوش های چوبی می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی ترموود ساخته شده است. کفپوش های ترموود دارای مزایای بسیاری هستند که ساده بودن نصب، مقرون به صرفه بودن و قابلیت جابجایی آسان از اصلی ترین مزایای آن محسوب می شود.

از دیگر مزایای تایل ترموودمی توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • احتیاج نداشتن به زیرسازی
  • امکان جابجایی
  • ساده و سریع بودن نصب
  • زیبا و جذاب تر کردن فضا
  • بسیار متسحکم بودن در مقابل رطوبت
  • پایین بودن هزینه های نصب و مقرون به صرفه بودن
  • مقاوم بودن در مقابل وضعیت آب و هوایی گوناگون
  • سازگاری بسیار با متریال های دیگر در فضا مانند چمن مصنوعی

تایل ساخته شده از چوب ترموود و ویژگی های آن      تایل ترموود چه کاربردهایی دارد؟

تایل ترموود به خاطر ویژگی های بسیار و منحصر به فردش با سلایق گوناگون در ساخت و ساز بعنوان جایگزینی برای موزائیک، سیمان، سرامیک در کف سازی فضاهای داخلی و خارجی بنا به کار می رود. در حال حاضر کفپوش های تایل ترموود به خاطر مستحکم بودن، زیبا بودن، مقرون به صرفه بودن، نصب آسان حسابی مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده است. همچنین برای نقد و بررسی انواع کفپوش های اپوکسی و و آشنایی با اینکه رنگ ترموود چیست و بهترین رنگ ترموود آلمانی می توانید به لینک ها مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر