اطلاعیه تعطیلی فردا / پنج‌شنبه ۱۱ مرداد کدام ادارات تعطیل شد

فعالیت ادارات و بانک‌ های برخی استان‌ها فردا ۱۱ مردادماه تعطیل شد.

اطلاعیه تعطیلی فردا / پنج‌شنبه 11 مرداد کدام ادارات تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استانداری کردستان اعلام کرد فعالیت همه‌ ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز امدادی و خدمات‌رسان فردا پنجشنبه تعطیل است.

اداره‌های چهارمحال و بختیاری فردا تعطیلند

اقتصادآنلاین نوشت: براساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، نظر به گزارش هواشناسی مبنی بر تداوم گرمای هوا و پیشنهاد مدیریت بحران استانداری، اداره‌های این استان 11 مرداد ماه تعطیل شدند.

تغییر ساعت کاری ادارات هرمزگان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از ادامه کاهش ساعت کاری ادارات استان هرمزگان به دلیل گرمای هوا و در راستای حفظ پایداری شبکه برق، خبرداد.

محسن خاکی نهاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این خصوص گفت: باتوجه به تداوم گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق در استان، ساعت کاری ادارات همچنان با کاهش ادامه خواهد داشت.

خاکی نهاد افزود: ساعت کاری 6 تا 13 برای تمام ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌ها تا اطلاع ثانوی برقرار است و همچنان واحدهای امدادی، اورژانسی و درمانی خدمات رسان در استان هرمزگان از این قاعده مستثنا خواهند بود.

ادارات و بانک‌های کرمانشاه فردا تعطیل است

ادارات و بانک‌های کرمانشاه، فردا(پنجشنبه، یازدهم مرداد) تعطیل است.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، با اعلام این خبر، گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور مدیریت مصرف برق، ادارات و مراکز دولتی استان به استثنای دستگاه های خدمات‌رسان، فردا (پنج شنبه، یازدهم مرداد) تعطیل و فعالیت آنها به صورت دورکاری خواهد بود.

روزهای شنبه تا چهارشنبه این هفته نیز ساعت کاری ادارات استان از شش تا 11 ظهر بود.

قرار است هفته آینده ساعت کاری ادارات استان به روال قبل- شش تا سیزده ظهر- برگردد.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر