تقدیر رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد از مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد

رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد در حاشیه نشست ارتباط فنی و حرفه ای با عرصه صنعت و توسعه آموزش در صنایع و کارخانجات، از مهندس ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد تقدیر کردند.

تقدیر رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد از مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد

به گزارش خبرآنلاین از یزد، در نشستی با حضور خانم دهقانی ریاست مرکز فنی و حرفه ای شهرستان میبد، دکتر ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد و همچنین کارشناسان مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان موضوعات مربوط به ارتباط فنی و حرفه ای با عرصه صنعت و همچنین پیشنهادات لازم جهت آموزش رشته های فنی و حرفه ای در صنایع و کارخانجات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد رضا ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد در این جلسه بر لزوم توجه و گسترش هرچه بیشتر مهارت افزایی از طریق آموزش های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد.

 همچنین خانم طیبه دهقانی رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی حرفه‌ای میبد نیز از آمادگی این مرکز برای ارائه خدمات آموزشی و همکاری با کارخانجات تولیدی جهت صدور مجوز واحدهای آموزشی جوار کارگاه و حمایت از این نوع کارگاه‌ها خبر دادند.

در پایان نشست سرکار خانم دهقانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میبد انتخاب شهرک صنعتی جهان آباد را به عنوان شهرک صنعتی برتر ایران تبریک گفت و از آقای مهندس ماندگاری به جهت همکاری و حمایت‌های ایشان ، توسط رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان