واکنش نرجس سلیمانی به مدیریت زاکانی: علی‌رغم اعلام آقای زاکانی برای مبارزه با فساد، اما تعداد تخلفات سیر نزولی نداشته

شورای شهر تهران در روزهای اخیر، تنش‌های قابل توجهی را پشت سرگذاشته است، تنش‌هایی که ریشه در اختلافات بر سر برکناری یا ادامه فعالیت زاکانی به عنوان شهردار تهران دارد.

واکنش نرجس سلیمانی به مدیریت زاکانی: علی‌رغم اعلام آقای زاکانی برای مبارزه با فساد، اما تعداد تخلفات سیر نزولی نداشته

به گزارش خبرآنلاین، نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران اخیرا انتقادات صریحی را نسبت به عملکرد زاکانی مطرح کرد، انتقاداتی که با حمله رادیکال‌ها به او مواجه شد.

نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران، درباره نقاط ضعف شهرداری تهران به «انتخاب» گفت: اگر مختصری به سابقه تذکرات بنده در شورا توجه بفرمایید، همانطور که قبل از ورود به شورا و در هنگام تایید صلاحیت‌ها به عنوان یک کاندیدای مستقل وعده دادم چند نکته را متعهد به پیگیری شدم.

وی اضافه کرد: علیرغم پیگیری فراوان و همچنین تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری اعم از همکاران در شورا و شهرداری، پیشرفت چشمگیری تا امروز نه در حوزه حمل و نقل عمومی خصوصا رو زمینی که مبنای سوال بنده از شهردار بوده و نه در وضعیت دیداری پسماند از جهت جمع آوری و تفکیک در راستای طرح جامع پسماند و هنوز مسیر طولانی و نیازمند جهاد مستمر پیش روی این شورا و دیگران در شوراهای بعدی باقی مانده است.

وی در ادامه درباره بروز فساد در شهرداری تهران و ایجاد نارضایتی میان شهروندان بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های اعلامی و ابرازی آقای دکتر زاکانی فساد ستیزی بوده است، اما با تاسف بسیار، حداقل خود بنده به عنوان یک عضو شورای شهر، تعداد همان تخلفاتی که روزانه دریافت می‌کنم سیر نزولی قابل توجهی نداشته و شهروندان نیز به عنوان مالکین حقیقی شهر بطور مداوم در حال انتقال گلایه‌های خود در حوزه‌های مختلف هستند.

او افزود: خوب یا بد به دلیل تماس دائمی شهروندان با حوزه فعالیت شهرداری در بیش از چند صد خدمت تعریف شده، هر نوع اختلال و تخلف به سرعت توسط آحاد مردم تشخیص داده می‌شود و عموما به سرعت هم به مراجع ذیربط منتقل می‌شود.

سلیمانی درباره تخلفات شهردار تهران گفت: مساله در مورد گسترش تخلفات یک بخش فرهنگی و یک بخش هم ناشی از اضطرار مردم و یک بخش دیگر هم سود و انتفاع ناشی از انجام تخلف است که از جهات مختلف حل مساله تخلف و اختلال را در شهرداری‌ها به امری پیچیده، چند بعدی و فراسازمانی تبدیل می‌کند، درهر صورت اصل وجود تخلفات بصورت جزیره‌ای برای اینجانب محرز است.

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر