ادارات در صورت مصرف بی‌رویه برق محدود می‌شوند

استاندار کرمانشاه گفت: اداراتی که مصرف بی‌رویه برق داشته باشند در استفاده از وسایل سرمایشی محدود خواهند شد.

ادارات در صورت مصرف بی‌رویه برق محدود می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه محمدطیب صحرایی عصر امروز پنجشنبه (28 تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گرمای کم سابقه‌ای که در منطقه و کشور ایران حاکم شده است و قطعی‌های برق در کشورهای منطقه و کشورهای همسایه ایران، در کشور همه ظرفیت‌ها و نیروگاه‌ها در شرایط حداکثری در حال فعالیت هستند که با همراهی یکدیگر برای پایداری شبکه و استفاده بهینه از انرژی برق تلاش کنیم.

وی افزود: جلسه‌ای با مجموعه مدیران فعال در حوزه انرژی، صنایع، معادن، کشاورزی و مجموعه‌های مرتبط با اشتغال و تولید در استان داشتیم، ضمن اینکه ما باید در ادارات و سازمان‌ها به طور جدی در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم، از مردم می‌خواهیم با استفاده بهینه در مصرف برق به صنایع و مجموعه‌های تولیدی کمک کنند که چرخه تولیدی فعال باشد و دچار خلل و آسیب نشود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مصوب شد تمامی دستگاه‌های تولید برق دیزل ژنراتورهایی که در ادارات و سازمان‌ها است، از امروز تا یک ماه آینده به صورت حداکثری فعال باشند و تولید برق تکمیلی و کمکی داشته باشند.

صحرایی ادامه داد: اداراتی که مصرف برق بیش از حد مقرر و اعلام شده داشته باشند با نظارت همکاران مرتبط دچار محدودیت خواهند شد، این محدودیت نباید در خدمات‌دهی به مردم باشد بلکه در مصرف سایر موارد ادارات به عنوان مثال مصرف دستگاه‌های سرمایشی در ادارات باید کاهش داشته باشد تا بتوانیم خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با صرفه‌جویی همگانی در مصرف برق ادارات دولتی، سازمان‌ها و مصارف خانگی بتوانیم مصرف پایدارتر با اولویت اشتغال و تولید را در استان داشته باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر