نکونام روی یک سپاهانی دیگر دست گذاشت

براساس لیست بازیکنان مدنظر جواد نکونام، به نظر می‌رسد که تغییر و تحولات در ساختار دفاعی آبی‌ها ادامه دارد.

نکونام روی یک سپاهانی دیگر دست گذاشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بیش از آنکه به سراغ تقویت فاز تهاجمی خود برود، در حال بازسازی ساختار دفاعی‌اش است. رامین رضاییان به عنوان مهم‌ترین خرید تابستانی آبی‌ها، جانشین کوین یامگا و صالح حردانی شده و در سمت چپ هم بعد از سرباز شدن ابوالفضل جلالی، استقلالی‌ها با میلاد زکی‌پور به توافق رسیدند و تازه‌ترین خرید آبی‌ها هم که روز گذشته از آن رونمایی شد، سامان فلاح است که گفته می‌شود در نقش جانشین محمدحسین مرادمند به جمع مدافعان میانی استقلال اضافه شده است.

به گزارش فوتبال 360،محمدحسین اسلامی، هافبک تهاجمی فصل گذشته ذوب‌آهن در کنار وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ، دروازه‌بان و وینگر بوسنیایی هم دیگر خریدهای استقلال در بازار تابستانه محسوب می‌شوند که آینده کاری کیوسفسکی و زیلیکیچ در جمع آبی‌ها نامعلوم است. در این میان، در شرایطی استقلالی‌ها به دنبال تداوم روند فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات هستند که گفته می‌شود اولویت جواد نکونام بازهم جذب مدافع میانی است و او می‌خواهد از میان رافائل سیلوا و ایمان سلیمی، یک بازیکن را از ساختار دفاعی تیمش خارج کند و به دنبال انتخاب بهترین جانشین است!

دانشگر در مسیر بازگشت به استقلال

آبی‌ها فصل گذشته عنوان برترین خط دفاعی فصل را از آن خود کردند اما حالا به نظر می‌رسد که برای فصل جدید، ساختار دفاعیِ موفق فصل گذشته دستخوش تغییرات مهمی خواهد شد. بعد از بررسی‌های انجام شده، محمد دانشگر جدی‌ترین گزینه مدنظر جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال محسوب می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی‌که دانشگر در فصل گذشته جزو چهره‌های کلیدی ترکیب سپاهان بود و در 31 مسابقه برای طلایی‌پوشان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.

مدافع سابق استقلال در لیست فروش مورایس؟

دانشگر که در 2 فصل اخیر عضوی از تیم سپاهان بوده و از استقلال راهی این تیم اصفهانی شد، تا به امروز در تمرینات پیش‌فصل طلایی‌پوشان حضور نداشت و گفته می‌شود برای سومین فصل همکاری با سپاهان، ژوزه مورایس نظر مساعدی به حفظ او ندارد و گویا سرمربی پرتغالی از میان محمد دانشگر و سیاوش یزدانی به دنبال همکاری با یکی از آن‌ها است که اولویت مورایس، یزدانی است و همین مسئله باعث شده تا مدافع 30 ساله سپاهانی‌ها در مسیر جدایی قرار گیرد.

آبی‌ها امیدوار به تعامل دوباره سپاهانی‌ها!

مسئولان باشگاه سپاهان که تعامل خوبی با آبی‌ها در مسیر انتقال رامین رضاییان داشتند، حالا مشغول مذاکره با مدیران باشگاه استقلال در مسیر چگونگی انتقال دانشگر هستند. آنچه مشخص است اینکه هنوز یک فصل دیگر از قرارداد دانشگر مانده و آبی‌ها برای جذب او باید دست به جیب شوند. همان‌طور که گفته شد، نکونام در مسیر ترمیم ساختار دفاعی تیمش به دنبال آن است تا محمد دانشگر را جذب کند و گفته می‌شود بعد از جذب او، از میان سیلوا و سلیمی یک بازیکن مازاد اعلام خواهد شد تا در مقایسه با فصل گذشته، ساختار دفاعی آبی‌ها دستخوش تغییرات مهمی شده باشد. باید دید بعد از انتقال رضاییان به استقلال، مسئولان دو تیم مدعی در فوتبال ایران برای انتقال محمد دانشگر هم با یکدیگر به توافق می‌رسند یا خیر.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر