شرکت گاز با ۳شماره در دسترس شهروندان سراسر قزوین

رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز استان قزوین ۳ شماره‌ ۱۹۴، ۱۵۹۴ و ۳۱۹۴ را به‌عنوان راه‌های ارتباط تلفنی شهروندان با شرکت گاز استان قزوین معرفی کرد.

شرکت گاز با 3شماره در دسترس شهروندان سراسر قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید محمد جوادی، رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مشترکین برای اطلاع هرگونه قطعی، افت فشار و حوادث مربوط به گاز می‌توانند شماره 194 را شماره‌گیری کنند.

وی افزود: همچنین شماره 1594 برای خدمات غیرحضوری مانند تغییر یا اصلاح شماره‌تلفن‌های دریافت‌کننده پیامک قبض گاز و... در نظر گرفته شده است.

جوادی ادامه داد: شماره‌تلفن 3194 نیز به‌عنوان تلفن گویای شرکت گاز استان قزوین به‌صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و موارد موردنظر مشترکین گاز در سراسر استان است.

رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز استان قزوین هدف از ارائه راه‌های مختلف ارتباط تلفنی با این مجموعه را پیشگیری از ترددهای غیرضرور، سهولت در پاسخگویی مناسب به مشترکین گاز طبیعی و سایر افراد، افزایش رضایتمندی، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و به‌طورکلی تکریم ارباب‌رجوع دانست.

جوادی اذعان کرد: مشترکین در اقصی ‌نقاط استان از طریق تماس با شماره‌های اعلام شده می‌توانند در کمترین زمان ممکن به خدمات شرکت گاز دسترسی پیدا کرده و درخواست‌ها، نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر