آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب قلی‌زاده

باشگاه لخ پوزنان لهستان هنوز با فروش علی قلی‌زاده موافقت نکرده است.

آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب قلی‌زاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس پس از جدایی مهدی ترابی به فکر جذب علی قبلی‌زاده وینگر ملی‌پوش تیم لخ پوزنان لهستان افتاد و پس از رسانه‌ای شدن این خبر، خبرهایی در مورد تمایل دو باشگاه استقلال و تراکتور نیز برای جذب این بازیکن شنیده شد.

در همین ارتباط خبرهای دریافتی حاکی از آن است که مدیرعامل پرسپولیس پس از گفت‌وگو با علی قلی‌زاده و شنیدن تمایل او برای حضور در پرسپولیس نامه ای رسمی به باشگاه لهستانی ارسال کرده و پیشنهاد مالی خود را برای جذب مالی این بازیکن ارائه داد. چرا که رقم درخواستی باشگاه لخ پوزنان لهستان برای فروش قطعی قلی‌زاده رقمی حدود 1.8 میلیون دلار عنوان شد. موضوع جالب اینجاست که طی چند ساعت اخیر خبری از باشگاه لخ پوزنان به بیرون منتشر شده مبنی بر اینکه این باشگاه قصد ندارند علی قلی‌زاده را به فروش برسانند. چرا که هواداران این تیم توقع قهرمانی دارند و مدیران این مجموعه برای فروش و انتقال قلی‌زاده تحت فشار هستند. به ویژه این که قلی‌زاده فصل قبل دچار آسیب دیدگی نشد و نتوانست آن طور که باید و شاید به این تیم کمک کند.

در نهایت باید منتظر بود و دید ثمره مذاکره باشگاه پرسپولیس با باشگاه لخ پوزنان چه خواهد بود و آیا مدیران این باشگاه برای انتقال علی قلی‌زاده روی خوش نشان می دهند یا نه.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر