ششمین گردهمایی بزرگ شرکت پتروشیمی اروند با مشتریان و شرکای اقتصادی برگزار شد

ششمین همایش ارتباط با مشتریان شرکت پتروشیمی اروند در فضای صمیمانه برگزار شد و با تحسین عملکرد کریمی از سوی مشتریان و اعلام خبرهای خوش مدیرعامل و دو رونمایی در حوزه تحول تجارت و متنوع‌سازی محصولات به یکی از جذاب ترین نشست‌های مشتری مداری تبدیل شد.

ششمین گردهمایی بزرگ شرکت پتروشیمی اروند با مشتریان و شرکای اقتصادی برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، همزمان با روز پایانی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، سالن مروارید ساختمان خلیج فارس شاهد برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای مشتری‌مداری این دوره از نمایشگاه بود.

این گردهمایی بزرگ مشتریان که برای ششمین سال با ابتکار کریمی برگزار شد، با حضور پرشور مشتریان، شرکای تجاری و فعالان صنعت، به یک نقطه عطف در تاریخ این شرکت و اعلام بالاترین رضایت مشتریان تبدیل شد و با رونمایی از سامانه نوین برات و معرفی گریدهای جدید محصولات گامی بلند در جهت ارتقاء سطح خدمات و حمایت از صنایع پایین دستی بود.

این گردهمایی که علاوه بر مشتریان و ذینفعان، متخصصین و مهندسین و مدیران شرکت را نیز برای ارائه گزارشی جامع در سالن مروارید گرد هم آورده بود، با تحسین حاضرین همراه بود و علاوه بر گزارشی جامع از ایرانی سازی قطعات، مواد شیمیایی، کاتالیست‌ها و دانش، کسب رکوردهای تازه در زمینه تولید و سودآوری، موفقیت‌های کسب شده توسط ایرانی‌ترین و بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی را نشان می‌داد.

 کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در این گردهمایی صمیمانه که در سالهای مدیریت او در حوزه بازرگانی پتروشیمی اروند بنا گذاشته شده بود، ابراز رضایت مشتریان را حاصل توجه به نظرات آنان در 5 گردهمایی سالانه پیشین دانست و افزود: در این مسیر به دنبال تحقق تعالی هستیم و باید در کنار هم بمانیم.

کریمی در ادامه این گردهمایی صمیمانه که به یکی از برنامه های اصلی مشتری‌مداری روز پایانی نمایشگاه تبدیل شده بود، با اعلام چند خبر خوش به مشتریان، از اجرای بارگیری 24 ساعته در شرکت پتروشیمی اروند به عنوان مطالبه مشتریان خبر داد و اضافه کرد در 6 ماهه نخست سال موفق به کسب رتبه نخست فروش اعتباری شدیم و اکنون با رونمایی از سامانه برات به دنبال محقق شدن فصل جدیدی از حمایت از صنایع پایین دستی و مشتریان و شرکای تجاری هستیم.

حذف سقف عرضه محصولات شرکت پتروشیمی اروند در بورس کالا به عنوان دیگر مطالبه مشتریان از دیگر خبرهای خوش دکتر کریمی به ذینفعان بود که در کنار رونمایی از گریدهای جدید، مشتری‌مداری و نوآوری یکی از بازیگران اصلی صنعت پتروشیمی کشور را به نمایش گذاشت‌

 رونمایی از سامانه برات: تحولی در تجارت

این سامانه نوآورانه که از ابتکارات مدیریت شرکت‌ پتروشیمی اروند و بانک تجارت بوده است، به مشتریان امکان می‌دهد تا با سهولت بیشتری محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و از مزایای خرید اعتباری بهره‌مند شوند. این اقدام، ضمن تسهیل در فرآیندهای مالی، به تقویت روابط تجاری بین پتروشیمی اروند و مشتریان کمک شایانی خواهد کرد و جایگزینی برای LC های بانکی خواهد بود و می‌تواند به رونق کسب‌وکار در صنعت پایین دست منجر شود.

رونمایی از گریدهای جدید برای پاسخگویی به نیازهای متنوع صنایع 

در پایان این گردهمایی و با حضور مشتریان که دکتر کریمی آنان را مالکان اصلی شرکت دانست، گرید E-PVC7544 به صورت همزمان با تولید گریدهای 66 و 72 رونمایی شد تا اقدامی تازه در راستای ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات تولیدی و ارزش آفرینی پایدار برای اقتصاد کشور لقب گیرد.

 این گریدهای جدید که بناست در آینده نیز با توجه به نیاز بازار تنوع آن افزایش یابد، پاسخگوی نیازهای متنوع صنایع پایین دستی بوده و به بهبود عملکرد محصولات نهایی کمک خواهد کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان