اینترنت رایگان وای فای نسل ۶ به کیشوندان و گردشگران داخلی و خارجی کیش

محمد عزیزی رییس اپراتور تلفن همراه کیش از ارائه اینترنت وای‌فای نسل ششم رایگان برای اولین بار در کشور در جزیره کیش خبر داد و گفت: این چتر اینترنتی دارای تکنولوژی نسل ۶ وای فای است که علاوه بر ارائه سرعت های بالاتر در قیاس با نسل های پیشین از تاخیر اتصال کمتر و توانایی ارائه سرویس همزمان به مشترکان بیشتری است و کیشوندان و گردشگران داخلی و خارجی جزی ...

اینترنت رایگان وای فای نسل 6 به کیشوندان و گردشگران داخلی و خارجی کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  کیش، در مراسم آغاز بهره برداری از این طرح که با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات برگزار شد محمد عزیزی رییس اپراتور تلفن همراه کیش با بیان اینکه چتر اینترنت وای‌فای نسل ششم رایگان برای اولین بار در کشور در جزیره کیش راه اندازی شده گفت: این چتر اینترنتی دارای تکنولوژی نسل 6 وای فای است که علاوه بر ارائه سرعت های بالاتر در قیاس با نسل های پیشین از تاخیر اتصال کمتر و توانایی ارائه سرویس همزمان به مشترکان بیشتری است و شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش می توانند به صورت رایگان از این امکان بهره مند شوند.

عزیزی افزود: همه گوشی های تلفن همراه دارای قابلیت وای فای امکان استفاده از این چتر اینترنتی را داشته لیکن در صورت دارا بودن گوشی های هوشمند جدید که از WiFi 6 پشتیبانی می کنند، کیشوندان و گردشگران داخلی و خارجی مستقر در کیش میتوانند از سرعت های بالاتری بهره مند شوند.

وی در ادامه از سهولت دسترسی به این اینترنت رایگان برای همه خطوط تلفن همراه خبر داد و گفت: کلیه دارندگان گوشی هوشمند میتوانند فارغ از نوع اپراتور تلفن همراه خود با ورود کد ملی و شماره تلفن همراه منتسب به کد ملی وارد شده و دریافت پیامک احراز هویت از این سرویس استفاده نمایند.

به گفته عزیزی در حال حاضر این خدمت دارای پوشش در اسکله تفریحی کیش و نوار سیاحتی و همچنین حد فاصل میدان ساحل تا سه راهی پردیس بوده و با برنامه ریزی های انجام شده سرویس خدمات دهی چتر اینترنت وای فای رایگان به زودی در دیگر مناطق جزیره کیش نیز راه اندازی می شود.

برای اتصال به این سرویس کیشوندان و مسافرین ورودی در صورت حضور در مناطق تحت پوشش یاد شده و اتصال به شناسه وای فای TeleKish 2.4G یا TeleKish 5.8G و ثبت نام، میتوانند از این خدمت بهره مند شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان