ترامپ: با اختلاف زیاد برنده مناظره بودم

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مناظره اخیر خود با «کامالا هریس» نامزد دموکرات این انتخابات را «بهترین» مناظره دانست و گفت با اختلاف زیادی در آن پیروز شده است!

ترامپ: با اختلاف زیاد برنده مناظره بودم

به گزارش خبرآنلاین، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا خود را پیروز مناظره اخیر دانست و شبکه‌ای را که میزبانی مناظره را برعهده داشت، به عدم بی‌طرفی متهم کرد.

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مناظره اخیر خود با «کامالا هریس» نامزد دموکرات این انتخابات را «بهترین» مناظره دانست و گفت با اختلاف زیادی در آن پیروز شده است!

این در حالی است که واشنگتن پست در اعلام نظرسنجی پس از این مناظره درباره عملکرد 2 نامزد نوشت: هریس عملکرد بهتری داشت. تحلیلگران فاکس نیوز هم ارزیابی کردند که نامزد دموکرات‌ها برنده این مناظره بوده است. اکثر ناظران مناظره هم گفتند نامزد دموکرات‌ها در مناظره بر نامزد جمهوری‌خواهان پیروز شده است.

ترامپ همچنین با انتقاد از نحوه میزبانی شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» در این مناظره، در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که مجریان برنامه دائماً در سخنان او به دنبال اشتباه می‌گشتند، اما چنین رفتاری با هریس نداشتند، درحالی‌که به ادعای ترامپ، سخنان هریس «دروغ آشکار» بود.

نامزد جمهوری‌خواه در این مصاحبه شبکه ای‌بی‌سی نیوز را دروغگوترین سازمان خبری دانست و با بیان اینکه در این مناظره تقلب صورت گرفته، گفت: «بسیاری از سخنان من را زیر سوال بردند، اما او (هریس) هر چه می‌خواست می‌گفت. حرف‌های من صحیح بود، اما تصحیحم می‌کردند.»

ترامپ همچنین خواستار آن شد که مجوز فعالیت شبکه ای‌بی‌سی لغو شود و با بیان اینکه این شبکه در مناظره روز گذشته آسیب شدیدی دیده، گفت: «باید مجوزشان را به دلیل نحوه برگزاری مناظره باطل کنند. فکر می‌کنم آن‌ها بخش زیادی از اعتبار خود را از دست دادند.»

این نامزد جمهوری‌خواه همچنین خود را پیروز انتخابات دانست و گفت نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در نظر 80 یا 90 درصد از بینندگان، پیروز مناظره بوده است، البته ترامپ به اینکه این اطلاعات را بر اساس کدام نظرسنجی‌ها مطرح می‌کند، اشاره‌ای نکرد.

او با اشاره به اینکه مجریان برنامه 6 بار سخنان او در حوزه سقط جنین را زیر سوال برده‌اند، گفت: «در بخش سقط جنین، چیزی که آن (مجری) می‌گفت خارق‌العاده بود. فکر می‌کنم 6 بار من را تصحیح کرد، درحالی‌که هر بار حرف درستی زده بودم. باور دارد که هر بار حرفم درست بود. اما او (هریس) را اصلاً تصحیح نکردند.»

او همچنین گفت در صورت پیروزی در انتخابات، امنیت ایالات متحده را با کمک سیاست خارجه خود بهبود خواهد بخشید و با اشاره به خروج پرهرج‌ومرج ایالات متحده از افغانستان در اوایل دولت بایدن، گفت ژنرال «مارک میلی» رئیس وقت ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده شخصی ناتوان بوده که باید به بدترین نحو اخراج و تنبیه می‌شد.

ترامپ در ادامه گفت‌وگوی خود با فاکس نیوز درباره مقدار تمایل خود برای برگزاری یک مناظره دیگر هریس گفت: «خوب، تمایل چندانی به برگزاری آن ندارم، چون شب خیلی خوبی داشتیم. ما در مناظره پیروز شدیم.»

این در حالی است که یکی از سخنگویان ستاد هریس اعلام کرده است این نامزد دموکرات برای یک مناظره دیگر با ترامپ در ماه میلادی آینده آمادگی دارد.

دونالد ترامپ در واکنش به اعلام حمایت «تیلور سوییفت» خواننده مشهور آمریکایی از کامالا هریس گفت: «او شخص بسیار لیبرالی است و به نظر می‌رسد که همیشه از نامزد دموکرات حمایت می‌کند. بهای این کار را هم خواهد پرداخت.»

ترامپ  امروز به همراه هریس و بایدن در مراسم یادبود حملات 11 سپتامبر در پنسیلوانیا شرکت کرد. او در پاسخ به این پرسش که آیا گفت‌وگویی با آنان خواهد داشت، گفت: «نمی‌دانم، به‌هرحال همه باید از اینکه آن‌ها کشور را تا این حد بد اداره کرده‌اند، خشمگین بود.»

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان