خبر مهم بنزینی برای مسافران گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بدون اشاره به میزان ذخیره بنزین اطمینان داد که بنزین به اندازه کافی در استان وجود دارد و جای نگرانی نیست.

خبر مهم بنزینی برای مسافران گیلان

به گزارش خبرآنلاین،مجتبی شکوری روز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پیش‌رو، پیش‌بینی و تمهیدهای لازم برای تامین و عرضه بنزین و جلوگیری از بروز مشکل اندیشیده شده‌ است.

ایرنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه موجودی جایگاه‌ها تحت کنترل است اضافه کرد: بر اساس آخرین کنترل‌ها هم‌اینک موجودی بنزین در جایگاه‌ها بالاست و هیچ جایگاهی در گیلان غیرفعال نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا نسبت به پرکردن مخازن به ویژه در مسیرهای اصلی از جمله رودبار اقدام شود و مشکلی برای هم‌استانی‌ها و مسافران ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه برای پرماندن جایگاه‌ها و جلوگیری از هرگونه مشکل تذکر لازم ارائه شده‌است اضافه کرد: مردم و گردشگران یقین بدانند پای کار هستیم و کنترل‌ لازم صورت می‌گیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

شکوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر چرایی مشکل عرضه بنزین در برخی از جایگاه‌های گیلان در تعطیلات گذشته گفت: مشکلی در تامین بنزین نبود؛ اما موج مسافر و ترافیک سنگین فعالیت نفتکش‌ها را برای تخلیه بنزین با مشکل مواجه کرده بود به عنوان مثال اگر نفتکشی چهار بار برای تخلیه اقدام می‌کرد با توجه به بار ترافیک این آمار به 2 مرتبه تقلیل یافته بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ضمن قدردانی از جایگاه‌داران و رانندگان نفتکش‌ها از مسافران خواست تا ضمن صبوری برای جلوگیری از ازدحام از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

در تعطیلات هفته گذشته برخی از جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های گیلان با مشکل عرضه بنزین مواجه شده بودند.

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان