سقوط آزاد با نیسان قشقایی / رکوردی که در گینس ثبت شد

خودروسازان مختلف در جهان برای تبلیغ محصولات خود از روش‌های خلاقانه و جذابی استفاده می‌کنند. خودروساز ژاپنی نیسان به‌تازگی برای تبلیغ جدیدترین مدل قشقایی، از یک روش عجیب و هیجان‌انگیز استفاده کرده است.

امیرمسعود عابدین_ ‌نیسان قشقایی جدید، رکورد جهانی گینس را برای بالاترین پرش بانجی با خودرو جابجا کرده و از یک جرثقیل در نزدیکی چند آسمان‌خراش در پوتو فرانسه به ارتفاع 213 فوت یا 65 متر سقوط کرد. با این حال، علیرغم تأیید گینس، به نظر نمی‌رسد که این رکورد بالاترین پرش بانجی مربوط به یک خودرو باشد.

سقوط آزاد با نیسان قشقایی / رکوردی که در گینس ثبت شد

نیسان برای ساخت تبلیغ خود تصمیم گرفت تا قشقایی e-Power را از ارتفاع 65 متری به پایین پرتاب کند. برای انجام این تبلیغ، از یک قفس مخصوص برای ایمن کردن خودرو استفاده شد و لوران لاسکو، مسابقه‌دهنده و بدلکار حرفه‌ای پشت فرمان آن قرار گرفت.

این پرش بدون مشکل انجام شد و رکورد قشقایی توسط مقامات گینس تأیید شد. سایر پرش‌های بانجی با خودرو که در گذشته انجام شده‌، باوجود اینکه از رکورد نیسان بالاتر بوده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد که توسط گینس قضاوت شده باشند. اولین نمونه از این پرش‌ها در سال 1992 اتفاق افتاد.

هنگام تبلیغ جی‌ام سی جیمی جدید، این خودروساز یک نمونه کاملاً مجهز را از پل New Rover Gorge در ویرجینیای غربی به پایین پرتاب کرد. راننده پشت فرمان قرار نداشت اما به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از قشقایی سقوط کرد و از پل 263٫7 متری به سمت رودخانه پایین آمد.

منبع: carscoops

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان