تقابل شمس آذر با آبی‌های خوزستان

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان خواهدرفت.

تقابل شمس آذر با آبی‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ لیگ برتر فوتبال کشور پس از وقفه دوهفته ای به دلیل حضور تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی وارد هفته چهارم می شود که در یکی از این بازی ها شمس آذر قزوین باید در خانه میزبان استقلال خوزستان باشد.

این بازی ساعت 18 و 15 دقیقه روز جمعه 23 شهریور در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار خواهدشد. برای این بازی تبلیغات خوب و گسترده ای در سطح شهر انجام شده و انتظار می رود استقبال خوبی از آن بعمل آید.

دو تیم فصل گذشته پا به عرصه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گذاشته اند و موفق شدند در لیگ برتر ماندگار شوند. یشمی پوشان در بازی قبلی خود در اصفهان با یک گل مغلوب طلایی پوشان سپاهان شدند و استقلال خوزستان در یک بازی جنجالی و در میان پرتاب بطری و درگیری بازیکنان و عوامل دوتیم بازی خانوادگی را از هم نام تهرانی خود با یک گل برد تا شگفتی هفته سوم را رقم زده و آبی های تهرانی را به حاشیه ببرد.

هم اکنون شمس آذر از سه بازی خود تنها یک امتیاز اندوخته و وضعیت بحرانی و نیاز مبرم به هر سه امتیاز این بازی خانگی برای خروج از بحران دارد.

استقلال خوزستان هم که با برد در بازی حساس هفته گذشته در وضعیت آرمانی قراردارد با جذب بازیکنان خارجی می تواند حریف سختی برای نماینده قزوین باشد.

شمس آذری ها هم اکنون در رده سیزدهم جدول رده بندی 16 تیمی به سر می برند و نماینده دیار کارون هم با یک برد و یک تساوی و یک شکست در مکان نهم قراردارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان