بازداشت نظامی امریکایی برای ورود اینترنت استارلینک به کشتی!

رسانه های امریکای از بازداشت یک نظامی ارشد و سرباز نیروی دریایی این کشور به اتهام نصب اینترنت استارلینک بر عرشه یک کشتی خبر دادند.

بازداشت نظامی امریکایی برای ورود اینترنت استارلینک به کشتی!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آسوشیتدپرس، بازرسان نیروی دریایی امریکا، یک فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده که می خواست اینترنت داشته باشد تا او و سایر افسران سرباز بتوانند رسانه های اجتماعی را دنبال کنند و در حین اعزام به ماموریت های دریایی، فیلم تماشا کنند را بازداشت و توبیخ کردند.

آنها یک بشقاب ماهواره غیرمجاز استارلینک را روی یک کشتی جنگی نصب کرده بودند و با دروغ گفتن به افسر فرمانده خود تلاش کردند وجود آن را را مخفی نگه دارند.

دسترسی به اینترنت برای کشتی های نظامی امریکا که در حال حرکت هستند محدود شده تا پهنای باند رادیویی آنها را مورد حفاظت قرار دهد. به دلایل مختلف، از جمله امنیت عملیات، دسترسی خدمه به اینترنت در حین انجام ماموریت محدود می شود تا کشتی ها را از حملات آنلاین در امان نگه دارد.

این در حالی بود که کشتی امریکایی برای استقرار در غرب اقیانوس آرام در آوریل 2023 آماده می شد و فرمانده سرباز شده در توطئه ای تلاش کرده بود تا شبکه مخفی و غیرمجازی را برای استفاده انحصاری آنها در کشتی راه اندازی کند.

بازداشت نظامی امریکایی برای ورود اینترنت استارلینک به کشتی!

بنابراین در حالی که ملوانان عادی کشتی امریکایی بدون اتصال به اینترنت زندگی می کردند، روسای آنها تلاش می کردند یک بشقاب اینترنت ماهواره ای استارلینک را در بالای کشتی نصب کردند و از یک شبکه Wi-Fi که آن را "بدبو" نام گذاری کرده بودند  برای پخش فیلم استفاده می کردند.

نیروی دریایی امریکا بی سر و صدا فرمانده ارشد کشتی جنگی یو اس اس منچستر را در سپتامبر 2023 برکنار کرد و اطلاعات مربوط به بخش هایی از تحقیقات از او را در اختیار رسانه ها قرار داد.

بر اساس نتایج تحقیقات منتشر شده، بیش از دوازده افسر ارشد دیگر از اینترنت استارلینک برای ارسال پیام به خانه و اطلاع از اخبار استفاده کردند و پس از اینکه متوجه شدند سیگنال بی سیم تمام مناطق کشتی را پوشش نمی دهد، تقویت کننده های سیگنال را در حین توقف در هاوایی خریداری کردند.

نیروی دریایی امریکا هنوز کل پرونده تحقیقات را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

311213

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان