سلمان فارسی به کجا رسید؟

فیلمبرداری فصل ایران باستان سریال سلمان فارسی بعد از سه ماه فیلمبرداری بی وقفه در شاهرود به پایان رسید. با بازگشت کاروان سریال سلمان فارسی از شاهرود، ادامه فیلمبرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی در تهران از سرگرفته خواهد شد.

سلمان فارسی به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فصل ایران باستان از نیمه مرداد سال گذشته با ضبط سکانس های کاروانسرای مرمر در شهرک غزالی آغاز شد. در 13 ماه اخیر، کاروان سریال سلمان فارسی با حضور متناوب در شهرک غزالی و اطراف شاهرود فیلمبرداری سکانس های متنوع فصل ایران باستان را به پایان رساندند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فیلمبرداری این فصل که سنگین ترین و پر بازیگرترین فصل سریال است، سال آینده نیز ادامه خواهد داشت و سپس فیلمبرداری فصل پایانی آن یعنی فصل حجاز آغاز می شود.

پیش از این نیز فیلمبرداری فصل بیزانس در بهار سال گذشته به پایان رسیده بود. سریال سلمان فارسی به سفارش سیما فیلم، توسط موسسه زلال فیلم، به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در حال ساخت است.

این سریال در سه فصل دوران ایران باستان، بیزانس و حجاز به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد. فیلمبرداری سریال سلمان فارسی از اواخر سال 1398 آغاز شده است و سکانس های متعدد آن در مناطق مختلفی مانند شهرک های سینمایی غزالی، نور و دفاع مقدس، کرمان، شاهرود، قشم، جلفا و ارمنستان ثبت و ضبط شده اند. تاکنون نیز بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، حسام منظور، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی از یونان، مراکش، تونس و ارمنستان و بیش از 1500 بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان