دیدار امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی در امارات

دو چهره نامدار فوتبال ایران در شهر دبی با یکدیگر ملاقات جالبی داشتند.

دیدار امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید در ذهن بسیاری از طرفداران فوتبال، به خصوص استقلالی‌ها، فاصله زیادی میان امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی وجود داشته باشد، علی‌رغم اینکه یکی از آخرین قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر با حضور هر دوی آنها به دست آمده است‌.

به نقل از ورزش سه، فرهاد و امیر، دو مربی موفق و دو قطب مخالف در استقلال بودند که به هر حال به دلیل طرز تفکرهای مختلف و رفتار متفاوت با یکدیگر همواره به نوعی با یکدیگر فاصله خود را حفظ کرده و رابطه‌شان آنچنان صمیمی نبوده است.

در استقلال بازیکنان شاخص و قطب‌های دیگری مثل علیرضا منصوریان، مهدی پاشازاده، مجتبی جباری و ... نیز از همین قاعده پیروی کرده و رابطه چندان نزدیکی با یکدیگر ندارند و این مسئله چیز تازه‌ای در این باشگاه نیست.

در شرایطی تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی اخیر با پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال امارات در هزاع بن زاید 6 امتیازی شد تا در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد، فرهاد مجیدی در دبی اسپورت مهمان غیرمنتظره این شبکه بود تا درباره تیم ملی به تحلیل بپردازد.

مجیدی در این تحلیل که بخشی از آن به تیم ملی امارات اختصاص داشت، درباره تیم ملی ایران گفت: ایران با بازیکنان محشرش توانست سه امتیاز این بازی را از امارات به خانه ببرد و استراتژی امیر قلعه‌نوییهم این بود که سه امتیاز را بگیرد و از امارات خارج بشود.

در شرایطی که آرزوی فرهاد مجیدی برای هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی از سوی برخی از اهالی فوتبال و بعضی از دوآتشه‌ها مورد تحلیل‌های خاصی قرار گرفت، این دو چهره نامدار فوتبال ایران امروز در هتل آدرس دبی با یکدیگر ملاقات کردند.

جالب اینکه از آخرین دیدار میان این دو بیش از سه سال می‌گذرد؛ آنها آخرین بار در هتل آزادی تهران با حضور برخی دوستان مشترک با یکدیگر رودررو شده و همدیگر را در آغوش گرفته بودند؛ اما رقابت‌های باشگاهی و مسائل فی مابین، دوباره ارتباط این دو چهره تاریخی باشگاه استقلال را مکدر کرده بود.

قلعه‌نویی که پس از فشار ناشی از دو بازی سخت ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی یکی دو روزی بیشتر در شهر دبی مانده بود، امروز در ملاقات با فرهاد مجیدی دقایقی طولانی با شاگرد سابق خودش درباره مسائل‌ مختلف صحبت کرد که البته این بخش از مباحث بین این دو اجازه انتشار ندارد؛ اما جالب اینجاست که مجیدی که به صورت اتفاقی در رزیدنت محل سکونت خود قلعه‌نویی را می‌بیند سمت او رفته و باب صحبت را باز می‌کند تا نشان بدهد چیز خاصی بین او و امیر نیست.

با آغاز دور تازه رقابت‌های باشگاهی و درحالی‌که فیفادی بعدی به سرعت از راه خواهد رسید، دیدار این دو چهره و شاید آشتی و خوش و بش آنها خبری جالب در فضای فعلی فوتبال ایران به شمار می‌آید.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان