ابراز امیدواری یک امام جمعه برای نابودی قوم یهود صهیونیست/ امام جمعه بندرعباس: دولت از حزب ما استاندار انتخاب نخواهد کرد؛ مومن و بومی باشد راضی هستیم

امام جمعه تبریز بیان کرد: قوم یهودی که با عنوان سیاسی صهیونیست روی کار آمده و به هیچ راه حقی مستقیم نیستند. امیدوارم هرچه زودتر نابودی این قوم را بیینیم.

ابراز امیدواری یک امام جمعه برای نابودی قوم یهود صهیونیست/ امام جمعه بندرعباس: دولت از حزب ما استاندار انتخاب نخواهد کرد؛ مومن و بومی باشد راضی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امام جمعه تبریز با تاکید بر وحدت تمامی اقوام ایرانی، گفت: برخی تعصب‌های بی‌جهت درخصوص نامگذاری روز شعر و ادب فارسی به نام شاعر ترک زبان استاد شهریار امری بی‌جا است چرا که بهترین اشعار فارسی را ترک‌ها سروده‌اند.

بنابر روایت ایسنا، احمد مطهری اصل در خطبه‌های این هفته‌ی‌ نماز جمعه تبریز با اشاره به سالروز گرامیداشت شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شهریار، خاطرنشان کرد: شعر فارسی جزء چهار زبان شعری برتر جهان بوده که بزرگانی چون فردوسی، سعدی، حافظ و شهریار بر آن عظمت بخشیده‌اند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: قوم یهودی که با عنوان سیاسی صهیونیست روی کار آمده و به هیچ راه حقی مستقیم نیستند، این رژیم صهیونسیتی با بی‌رحمی توان مردم مظلوم فلسطین که حتی خانه‌ای برای زیست ندارند داخل چادرهایشان بمباران می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر نابودی این قوم را بیینیم آن زمان است که تمامی جهان باید ببیند قدرت اسلام و تشیع چه بلایی بر سر این رژیم کودک‌کش خواهد آورد.

امام جمعه هرمزگان: استاندار هرمزگان باید یک شخصیت بومی و توانمند باشد

از سوی دیگر، قنبر درویشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تاکید بر ضرورت حمایت از دولت، افزود: درست است که باید از دولت جدید حمایت کرد اما حمایت ما بستگی به حمایت ولی فقیه از آن‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره اینکه هرمزگان نیازمند استاندار بومی و مؤمن است، گفت: مهندس دوستی استاندار فعلی فردی توانمند و مؤمن است و ما با ابقای ایشان در این پست هیچ مشکلی نداریم اما می‌دانیم که سیاست دولت بر ابقای وی نخواهد بود پس از دولت انتظار داریم فردی مؤمن و بومی برای هرمزگان انتخاب کند.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: هرمزگان به استاندار بومی که بخواهد از فامیل و بستگان خود برای انتصابات در استان استفاده کند یا مانند برخی ادوار امتیاز پرورش مزارع میگو را به نام خود یا بستگانش اختصاص دهد، نیاز ندارد.

وی تصریح کرد: نمی‌گویم دولت از جناح یا حزب خاصی بهره گیرد زیرا می‌دانم از حزب ما انتخاب نخواهد کرد اما همین که بومی و مؤمن باشد دیگر مهم نیست از چه جناحی است، ما راضی هستیم.

امام جمعه بوشهر: رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه اولویت دولت باشد

بنابر روایت مهر، غلامعلی صفایی‌بوشهری نیز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: اتحادیه اروپا ادعا کرده که ایران از تعهدات خودش در برجام فاصله دارد، این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره با آژانس بین‌المللی اتمی همکاری دارد و به بازرسان آن اجازه داده که بر اساس ضوابط و پروتکل‌های آن آژانس بازرسی کند.

وی با بیان اینکه ایران در بازرسی آژانس بین‌المللی از برنامه‌های هسته‌ای ایران هیچگاه مانع نشده است خاطرنشان کرد: بارها بیان شده که ایران هیچگاه دنبال استفاده نظامی از انرژی اتمی نیست و تمام تلاش ایران در عرصه هسته‌ای، صلح‌آمیز است و فراتر از برجام ایران عمل کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اکنون آمریکا از برجام خارج شده و کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل نکرده‌اند گفت: آنان دنبال ارتقا سطح توان سلاح هسته‌ای هستند و به هیچ صورت با رژیم اشغالگر قدس که دارای کلاهک هسته‌ای است هیچ برخوردی نمی‌شود.

صفایی‌بوشهری، ادامه داد: بارها از سوی مقام معظم رهبری و رؤسای جمهور بیان شده که ایران هیچگاه دنبال سلاح هسته‌ای نیست و همیشه برای بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فضا برای بازدید و بازرسی آماده است، این شما هستید که بر روی آژانس هسته‌ای فشار می‌آورید که اعلام نکند ایران به تعهداتش عمل می‌کند و خود شما به تعهدات عمل نمی‌کنید، مشکل خودتان هستید، و از آن طرف کشورها که در اختیار شما هستند و همچنین یک رژیم نامشروع مانند اشغالگر قدس اجاره فعالیت هسته‌ای می‌دهید و هیچگاه پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنید

وی بیان کرد: تمام دانشمندان هسته‌ای جهان بر این معنا اشراف دارند تمام سیاست‌مداران عدالت‌خواه جهان که تابع شما نیستند اذعان دارند شما هستید که مشکل مدیریت عدالت محور جهان محسوب می‌شوید، شما دنبال این هستید که دانش هسته‌ای و رشد علمی و فناوری در ایران متوقف شود، و ایران در عرصه دانش‌های نو پیدا محتاج شما و بر ایران سلطه داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های پیشرفت می‌کند، استقلال می‌یابد و در صدر دانش و فناوری جهان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم باید موضوع اقتصاد و معیشت مردم و حل مشکلات گرانی و تورم در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و با تلاش و کوشش بر اساس برنامه‌ریزی مردم همانگونه که زمان پیش می‌رود احساس بهبود وضعیت کنند.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه یکی از طراحی‌های جهان استکبار ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی و بین مسلمانان است خاطرنشان کرد: اگر در کشور وحدت و انسجام نباشد اهداف دشمنان در ابعاد گوناگون محقق می‌شود و اتحاد جامعه باید در سایه ولایت و در راستای حفظ منافع دینی و ملی قرار داشته باشد.

29218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان