ماهان شبکه ایرانیان

رقیب خوش‌قیمت گلکسی زد فلیپ با طراحی جذاب رونمایی شد/ عکس

اینفینیکس از گوشی تاشدنی جدید خود با فرم صدفی رونمایی کرد که در کنار ظاهر جذابش قیمت مناسبی هم دارد.

رقیب خوش‌قیمت گلکسی زد فلیپ با طراحی جذاب رونمایی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، اینفینیکس اولین گوشی تاشدنی خود را با نام زیرو فلیپ معرفی کرد و به بازار گوشی‌های تاشو پیوست. این برند برای اولین‌بار از طراحی صدفی استفاده می‌کند. این دستگاه شباهت زیادی به تکنو فانتوم V Flip2 دارد که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد.

اینفینیکس زیرو فلیپ که به‌نوعی رقیب خوش‌قیمت گلکسی زد فلیپ 6 به‌شمار می‌آید دارای صفحه‌نمایش داخلی 6٫9 اینچی از نوع LTPO اولد (با نام تجاری امولد) با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1400 نیت است. صفحه‌نمایش بیرونی نیز یک پنل 3٫64 اینچی اولد با وضوح 1066 × 1056 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس 2 است.

اینفینیکس زیرو فلیپ

Infinix

دوربین‌های دوگانه به‌صورت عمودی روی صفحه‌نمایش بیرونی قرار دارند. دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوبین فوق عریض نیز از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی 50 مگاپیسکلی هم در صفحه‌نمایش اصلی تعبیه شده است.

هر سه دوربین می‌توانند ویدیوی 4K ضبط کنند. اینفینیکس قابلیت ادغام یکپارچه‌ی این گوشی با دوربین‌ گوپرو را ارائه کرده که امکان استفاده از صفحه‌نمایش اصلی زیرو فلیپ به‌عنوان منظره‌یاب را فراهم می‌کند.

گوشی اینفینیکس مدل زیرو فلیپ 195 گرم وزن دارد و ضخامت آن در حالت بسته و باز به ترتیب به 16 و 7٫6 میلی‌متر می‌رسد. هر دو بخش دستگاه در هنگام بسته‌شدن به‌طور کامل روی هم قرار می‌گیرند و شکافی بین آن‌ها باقی نمی‌ماند. لولای زیرو فلیپ از زوایای 30 تا 150 درجه نیز پشتیبانی می‌کند.

اینفینیکس زیرو فلیپ

Infinix

اینفینیکس زیرو فلیپ

اینفینیکس زیرو فلیپ

گوشی تاشدنی زیرو فلیپ مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی 8020، 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. رابط کاربری X0S 14.5 مبتنی‌بر اندروید 14 هم در این گوشی دیده می‌شود. اینفینیکس وعده‌ی دو به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید و 3 سال به‌روزرسانی امنیتی برای این دستگاه می‌دهد.

باتری استفاده شده در زیرو فلیپ ظرفیت 4720 میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع سیمی 70 واتی پشتیبانی می‌کند. زیرو فلیپ در رنگ‌های مشکی Rock Black و صورتی Blossom Glow عرضه می‌شود. قیمت گوشی جدید اینفینیکس 645 دلار تعیین شده است.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان