ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه اسموتی خرما خوشمزه و پرانرژی

طرز تهیه اسموتی خرما که یک نوشیدنی مقوی بوده را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این نوشیدنی ویژه طعم و مزه عالی و ویژه ای دارد.

طرز تهیه اسموتی خرما خوشمزه و پرانرژی

یکی از نوشیدنی‌ های ویژه و مقوی اسموتی خرما بوده که می‌ توانید، با ترکیب موز نیز تهیه کنید. در این بخش با طرز تهیه اسموتی خرمای ویژه آشنا شوید.

روش تهیه اسموتی خرما و موز

نحوه تهیه اسموتی خرما:

برای آماده کردن انواعی از اسموتی‌ های مقوی و خوشمزه می‌ توانید در آرگاه همراه ما باشید. در این قسمت نیز طرز تهیه یک نوشیدنی با ترکیب خرما را مطالعه می‌ کنید.

مواد اولیه:

  • شیر: 2 پیمانه
  • خرما: 5 عدد
  • پودر دارچین: 1 قاشق چای خوری
  • موز: 2 عدد
  • کره بادام زمینی: 2 قاشق غذاخوری
  • آب جوش: 1 پیمانه
  • پودر نارگیل: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه اسموتی خرما معجونی:

مرحله اول آماده‌ سازی موز و خرما می‌ باشد. خرما را درون کمی آب جوش قرار داده و پوست آن را جدا کنید. هسته‌ های خرما را جدا کرده کنار گذاشته و در ادامه موز را به صورت حلقه‌ ای برش بزنید. برای اینکه یک نوشیدنی غلیظ داشته باشید، مرحله اول آماده‌ سازی موز و خرما می‌ باشد. خرما را درون کمی آب جوش قرار داده و پوست آن را جدا کنید.

نحوه تهیه اسموتی خرما

هسته‌ های خرما را جدا کرده کنار گذاشته و در ادامه موز را به صورت حلقه‌ ای برش بزنید. برای اینکه یک نوشیدنی غلیظ داشته باشید. بهتر است تا موزها را درون فریزر قرار دهید و یخ زده درون نوشیدنی استفاده کنید.

شما می‌ توانید در صورت دلخواه خرما را بدون پوست‌ گیری شده درون میکسر ریخته و ترکیب کنید. شما می‌ توانید از رطب‌ های مختلفی برای این نوشیدنی استفاده نمایید. استفاده از رطب‌ های مرغوب در این نوشیدنی عالی بوده و یک معجون مقوی و ویژه خواهید داشت.

ابتدا موز خرما را درون میکسر ریخته و کمی شیر به آن اضافه کنید. در این بخش کره بادام زمینی، پودر نارگیل، پودر دارچین و مواد دلخواه مانند: کنجد را اضافه کرده و چند مرتبه مواد را میکس کنید. بعد از اینکه ترکیب نوشیدنی شما یک دست شد، باید نوشیدنی را درون لیوان سرو کرده و روی آن را با پودر نارگیل و کنجد تزیین کنید.

طرز تهیه اسموتی خرما

شما می‌ توانید از مغزیجات خرد شده مانند: پسته و گردو و بادام نیز برای روی این نوشیدنی استفاده نمایید. همچنین می‌توانید درون مواد گردو و پسته را بریزید.

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی خرما شما می‌ توانید، نوشیدنی خود را با چند تکه یخ خنک کنید. برای وزن دهی به کودکان این نوشیدنی بسیار مناسب بوده و می‌ توانید از مقدار خامه صبحانه نیز درون نوشیدنی استفاده کنید.

به این صورت که خامه را درون نوشیدنی ریخته و میکس کنید، تا ترکیب یک دست شود. در ادامه نیز برای تزیین کردن نوشیدنی از مغزهای مختلف و پودر نارگیل استفاده نمایید. ترافل های رنگی نیز گزینه مناسبی برای دیزاین این نوشیدنی ها هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان