ماهان شبکه ایرانیان

پیام آمریکا به ایران پس از ترور اسماعیل هنیه به روایت مطهری/ محمود صادقی: اسرائیل، رهبر حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند و دیگر کاسه صبر مردم لبریز شد

یک فعال سیاسی گفت: پس از بمباران‌های لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله دیگر نمی‌شد که پاسخ صهیونیست‌ها را نداد.

پیام آمریکا به ایران پس از ترور اسماعیل هنیه به روایت مطهری/ محمود صادقی: اسرائیل، رهبر حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند و دیگر کاسه صبر مردم لبریز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری، درباره عملیات وعده صادق 2 گفت: ایران پس از ترور شهید هنیه باید پاسخ اسرائیل را می داد. آن زمان گفته شد که آمریکا به ایران پیغام داده که ایران عملیاتی انجام ندهد و آن‌ها آتش‌بس را در غزه برقرار می‌کنند ولی آن‌ها دروغ گفتند و جنایات اسرائیل ادامه یافت و آن‌ها سیدحسن نصرالله را به شهادت رساندند.

بنابر گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از بمباران‌های لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله دیگر نمی‌شد که پاسخ صهیونیست‌ها را نداد که بالاخره این عملیات انجام شد و انتظار مردم ایران، فلسطین، لبنان، عراق و یمن به پایان رسید. عملیات وعده صادق 2 موفقیت آمیز بود و آثار آن را در روزهای آینده بیشتر خواهیم دید.

این فعال سیاسی با اشاره به آسیب‌پذیر بودن اسرائیل خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از موشک‌های ایران به اهداف مدنظر اصابت کرد و همین برای ما کافی است زیرا آمریکا و کشورهای غربی به اسرائیل کمک می‌کنند تا موشک‌های ما را رهگیری کنند. اگر از 200 موشک ما، 10 موشک هم به اهداف اصابت کرده باشد، برای ما موفقیت محسوب می‌شود در حالی‌که نسبت به عملیات قبلی، موشک‌های بیشتری به سرزمین‌های اشغالی برخورد کرد.

عملیات وعده صادق 2 پاسخ مناسبی به تعدی‌های اسرائیل بود

بنابر گزارش ایسنا، محمود صادقی، درباره اهمیت عملیات وعده صادق 2 اظهار کرد: این عملیات پایان یک انتظار برای افکار عمومی در ایران و همچنین سطح جهان بود. بعد از حمله گستاخانه اسرائیل به مهمان ما شهید هنیه که تعدی آشکار به امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران بود، هشدارهای لازم داده شد که در زمان مناسب پاسخ اسرائیل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت خویشتنداری و احتیاط ایران ادامه داشت ولی گستاخی اسرائیل بالا گرفت و این رژیم اشغالگر، رهبر حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند و دیگر کاسه صبر مردم لبریز شده بود و همه منتظر پاسخ ایران بودند. این عملیات پاسخ مناسبی به ادعاها و جنگ روانی اسرائیل مخصوصا پس از تهدیدهای اخیر نخست وزیر این رژیم بود. همچنین این عملیات پاسخ مناسبی به تعدی‌های اسرائیل بود و جنبه بازدارنده هم داشت و توان آفندی و پدافندی نیروهای مساح ما را نشان داد.

این فعال سیاسی افزود: عملیات وعده صادق 2 موجب قوت قلب مردم کشورمان  شد و بازتاب زیادی در بین کشورهای اسلامی مخصوصا فلسطین و لبنان داشت. گرچه باید منتظر پیامدهای این عملیات باشیم ولی این عملیات هوشمندانه بود. تعداد قابل توجهی از موشک‌ها از گنبد آهنین اسرائیل عبور کرد و آسیب‌پذیری آن را به خوبی نشان داد.

صادقی در پایان گفت: کشورمان در یک موقعیت تهدیدآمیز قرار دارد بنابراین همه نیروهای سیاسی باید در مقابل دشمن یکصدا بوده و از منافع ملی کشورمان دفاع کنند. اکنون نیازمند همبستگی ملی هستیم.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان