ماهان شبکه ایرانیان

تهدید اسرائیل از سوی فرمانده کل ارتش؛ پاسخ‌های بعدی محکم‌تر است/ اهداف عملیات همه نظامی بودند اما دست از پا خطا کنند زیرساخت‌هایشان را ویران می‌کنیم

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اسرائیل را تهدید کرد که اگر «دشمن دست به جنایت دیگری بزند، پاسخ بعدی چند برابر محکم‌تر خواهد بود.»

تهدید اسرائیل از سوی فرمانده کل ارتش؛ پاسخ‌های بعدی محکم‌تر است/ اهداف عملیات همه نظامی بودند اما دست از پا خطا کنند زیرساخت‌هایشان را ویران می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، در گفتگو با شبکه خبر صداوسیما، گفت: می‌دانید که بعد از اقدامات نامشروعی که رژیم صهیونی انجام داد و شهید اسماعیل هنیه را در خاک کشور ما به شهادت رساند، تعدادی از فرماندهان ما را به شهادت رساندند.

او ادامه داد: آنها با حمایت آمریکای جنایتکار حاکمیت ما را نادیده گرفتند و ما بایستی پاسخ می‌دادیم. اما ما تلخی خویشتن داری را برای یک مدتی تحمل کردیم اما دیدیم که آنها به هیچ صراطی مستقیم نیستند و باید حتماً یک پاسخ قاطعی دریافت کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه همیشه اعلام کرده‌ایم که آغازگر هیچ جنگی نیستیم، در عین حال تاکید کرد: ولی حتماً با قدرت از حقوق خودمان دفاع خواهیم کرد و بعد از این هم همین خواهد بود.

سرلشکر موسوی ادامه داد: صهیونیست‌ها امروز یک پاسخ دریافت کردند و بعد از این اگر باز هم به جنایت، شرارت و غلط زیادی دست بزنند، در هر سطحی که لازم باشد پاسخ خواهیم داد و پاسخ‌های بعدی ما قطعاً محکم‌تر و چند برابری خواهد بود.

او افزود: همه دیدند با وجود اینکه قوی‌ترین لایه‌های پدافندی را ایجاد کرده بودند موشک ها از آنها عبور کردند.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: در این مرحله از عملیات، اهداف همه نظامی بودند اما اگر دست از پا خطا کنند بعد از این ممکن است تصمیم بگیریم زیرساخت ها را هم ویران کنیم. لازم می‌دانم که به هم‌رزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همه عزیزانی که کمک کردند تا این عملیات انجام شود، خدا قوت بگویم.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان