ماهان شبکه ایرانیان

۱۶ مدل کیک رنگین کمانی برای کودکان

تزیین کیک رنگین کمانی که شامل ایده های جدیدی بوده را می توانید در این بخش مشاهده کنید. این نوع دیزاین ها متنوع هستند و با ترافل های رنگی تزیین می شود.

16 مدل کیک رنگین کمانی برای کودکان

کیک رنگین کمانی یکی از کیک های محبوب برای کوکان بوده که ایده مناسبی برای چشم های تولد آن ها نیز می باشد. شما می توانید در این قسمت با مدل کیک توت فرنگی و نحوه تهیه این نوع کیک ها آشنا شوید.

مدل کیک رنگین کمانی

انواع مدل کیک رنگین کمانی:

این نوع کیک یک دیزاین ساده و به روز و شیک داشته و یک گزینه بسیار مناسب و عالی برای شما خواهد بود. شما می توانید با استفاده از خامه کشی های متنوع یک نوع دیزاین شیک و به روز را تجربه کنید. تزیین کیک تولد را می توانید در لینک نیز مشاهده نمایید.

کیک رنگین کمانی

برای داشتن این نوع دیزاین باید ابتدا خامه از بیرون تهیه کرده و با استفاده از همزن برقی آن را ترکیب کرده تا حجیم و چند برابر شود. خامه را در ظرف های جداگانه ریخته و به آن مقداری رنگ خوراکی اضافه کنید‌. شما می توانید از رنگ های خوراکی متنوع استفاده کرده که در دیزاین یک پیشنهاد ویژه می شود.

مدل کیک رنگین کمانی فانتزی

کیک رنگین کمانی شیک

کیک رنگین کمانی به روز

تزیین جذاب کیک رنگین کمان:

برای داشتن این دیزاین جذاب و ویژه باید ابتدا کیک اسفنجی را خامه کشی کرده و با استفاده خامه های رنگی سطح کیک را بپوشانید. می توانید، خامه ها را کنار یکدیگر روی یک سطح قرار داده با استفاده از یک کارد بزرگ باید خامه را برداشته و روی سطح کیک را بپوشانید. تزیین کیک تولد سه سالگی با استفاده از این تم و ایده های آن نیز گزینه جذابی خواهد بود.

تزیین آسان کیک رنگین کمانی

برای تزیین روی سطح کیک نیز می توانید از گل و شکوفه های مختلف استفاده کنید. استفاده از ترافل های رنگی نیز موجب شده تا یک دیزاین رنگین کمانی ویژه داشته باشید. شما می توانید از میوه‌ های متنوع فصل نیز برای تزیین های خود استفاده کرده که پیشنهاد بسیار ویژه ای برای شما خواهد بود.

زیباترین مدل کیک رنگین کمانی

کیک رنگین کمانی دو قلو

کیک رنگین کمانی خاص

کیک رنگین کمانی زیبا

کیک رنگین کمانی دو طبقه

نمونه کیک رنگین کمانی

کیک رنگین کمانی رنگی

شما می توانید از پاستیل های رنگارنگ ژله ای نیز برای تزیین کردن کیک های خود استفاده کنید. این نوع دیزاین ها متنوع بوده و می توانید برای انواع شیرینی و کیک نیز داشته باشید. تم تولد دخترانه با استفاده از این ایده ها نیز متنوع و زیبا خواهد بود.

کیک رنگین کمانی صورتی

کیک رنگین کمانی با دیزاین شیک

کیک رنگین کمانی با تم خاص

کاربردهای کیک رنگین کمان :

این نوع دیزاین ها ویژه و تماشایی بوده و می توانید برای کیک های خانگی از آن استفاده کنید. استفاده از ربان های رنگی نیز برای دیزاین ویژه است. شما می توانید از شکلات های رنگی دیگر نیز برای دیزاین خود استفاده کنید.

شما می توانید از این ایده های متنوع و جدید برای دیزاین های خاص خود استفاده کنید. برای دیزاین کیک نیز می توانید از این تم ویژه استفاده نمایید. استفاده از این ایده تزیین برای شیرینی نیز استفاده می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان