حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عرضه سیمان تقلبی با برندهای معتبر/سودجویان در دام قانون گرفتار شدند

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت:در بازرسی از سه واحد عرضه سیمان در شرق تهران تقلب در کسب و کم فروشی محرز و برای واحدهای متخلف پرونده تشکیل شد.

بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:روز گذشته گشت مشترک با حضور بازرسان دستگاه های نظارتی تشکیل و به تهرانپارس اعزام شدند. 

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: تقلب در کسب و کم فروشی در بازرسی از سه واحد عرضه سیمان در شرق تهران احراز شد.

وی افزود: واحدهای صنفی عرضه سیمان فله در پاکت های شرکت های معتبر سیمان را بسته بندی و در بازار می فروختند البته در ادامه این بازرسی ها مشخص شد که سیمان هایی که در پاکت ها ریخته شده بر وزن استاندارد نیست و با احراز تخلف کم فروشی و غیر استاندارد بودن این سیمان ها پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

وی بیان کرد: کارشناسان سازمان استاندارد تخلف کم فروشی را تایید کردند و در نهایت سیمان ها پس از جمع آوری بر اساس وزن استاندارد در شبکه به قیمت رسمی توزیع شد.

حسن بیگی در پایان گفت: پرونده ها پس از بررسی از سوی بازرسان صنعت معدن و تجارت و سازمان استاندارد به تعزیرات ارجاع می شود تا نسبت به صدور رأی آن تصمیم گیری کنند.

تشکیل پرونده برای 3 واحد عرضه سیمان متخلف

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر