ماهان شبکه ایرانیان

هرآنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید [قسمت اول]

شما هم شاید در خیابان، باشگاه، دفترکارتان زنانی را دیده اید که مژه‌هایی بلند، طبیعی و پرپشت دارند، مژه‌هایی که شما مشابه آن‌ها را در داروخانه ها نمی‌توانید پیدا کنید

شما هم شاید در خیابان، باشگاه، دفترکارتان زنانی را دیده اید که مژه‌هایی بلند، طبیعی و پرپشت دارند، مژه‌هایی که شما مشابه آن‌ها را در داروخانه ها نمی‌توانید پیدا کنید. در واقع، اکستنشن مژه فرآیندی است که در آن مژه‌های فرد اهدا کننده به‌صورت طبیعی به مژه‌های واقعی شخص گیرنده پیوند داده می‌شود و در طی چند هفته این مژه‌های پیوندی جای مژه‌های قبلی را می گیرند و شما تبدیل به یکی از چهره هایی خواهید شد که روزی به آن‌ها حسادت می کردید. شما به لطف سالن‌های آرایشی و تخصص فوق العاده آن‌ها، صبح ها با حس خوب مژه‌های بلند و به قول معروف شلاقی بیدار شوید. بر اساس گفته کیم جینیز (Kim jeaniz) بنیانگذار سالن زیبایی، کمپانی که علاوه بر آموزش های آرایش مژه، دارای خط تولید مژه‌های مصنوعی نیز هست می‌گوید: این کار، اکستنشن مژه گاهی وقت ها اعتیاد اور است، اگر یکبار این کار را انجام دهید تا اخر عمرتان آن را دوباره و چند باره تجدید خواهید کرد. با بنیتا همراه باشید.

اکستنشن مژه fashionista

با افزایش تقاضای بانوان برای مژه‌هایی متفاوت، پای محصولات بدون کیفیت هم به بازارها واردشده است، محصولاتی که استفاده از آن‌ها در طولانی‌مدت باعث ایجاد عوارض جانبی برای مژه‌های اصلی شخص مصرف‌کننده خواهد شد؛ بنابراین در انتخاب موادی که به‌عنوان حجم دهنده مژه استفاده می‌کنید، کیفیت و استاندارد را مدنظر بگیرید. هایلی هریسون (Haily Harison)، متخصص مژه و همکار استودیو آرایشی در نیویورک که به مشتریان در مورد مشکلات آرایشی توصیه می‌دهند، می‌گوید: ما دخترانی راداریم که به سالن‌های آرایش ناخن می‌روند و یا به‌جاهایی که اصلاً کیفیت و مهارت لازم برای اکستنشن مژه را ندارند مراجعه می‌کنند و در |ی آن عواقب بدی دچار آن‌ها می‌شود؛ اما اگر آن‌ها بتوانند از مژه‌های آسیب‌دیده مراقبت‌های لازم را انجام دهند، باید امیدوار باشند که مژه‌های آن‌ها بازهم به شکل قبل تبدیل شود.

اکستنشن مژه uniqtouch

ارتباط مستقیم با آرایشگر مژه‌های شما، اساسی‌ترین نکته آرایشی در هنگام مراجعه به سالن‌های آرایش است. آن‌ها باید با شما در مورد برندی که می‌خواهند بر روی شما استفاده کنند توضیح دهند. یکی از صاحبان و فروشنده‌های مزه‌های مصنوعی در کالیفرنیا به ما می‌گوید: با آرایشگری که به‌طور کامل با روند آرایش مژه آشنا باشد و تمام جزییات آن را بداند وارد همکاری شوید، مژه‌های خودتان را به مبتدی‌ها نسپارید. کار را به کسی که بتواند با تمامی ابزارهای آرایش چشم استفاده کنید، بسپارید. مخصوصاً کسی که با توجه به چشم و شکل چشم شما مژه‌ها را کار کند. ما همیشه نگران سلامتی مژه‌های طبیعی هستیم. اگر آرایشگر مژه شما، مژه‌های اهدایی را به‌صورت دیوانه‌وار به مژه‌های اصلی شما وصل کند، ممکن است هرکدام از چشمان شما شکل مختلفی بگیرد و این کار باعث خواهد شد سلامت چشم و مژه‌های شما به خطر بیافتد.
در سالن‌های حرفه‌ای، با به وجه کافی، اکستنشن مژه می‌تواند به‌عنوان یک کار روزمره شما به‌حساب آید و زیبایی شمارا چند برابر کند، همچنین در مراسم مختلفی همانند عروسی هم می‌توانید از این روش استفاده کنید. ما با بوربولتا جاینز (Jayetz) و تاندبرگ (Tandberg) و تریت یور یلف (Youlph) در مورد پیدا کردن سالن مناسب صحبت کرده‌ایم. همه آن‌ها معمولاً در اکستنشن مزه ویژگی‌های خاصی دارند و شما باید قبل از مراجعه به هرکدام از آن‌ها هدف خودتان را بدانید.

این کار دردناک نیست و مژه طبیعی شما آسیب نخواهد دید

اکستنشن مژهwishfulblinking


این مورد که ما به آن اشاره کردیم رابطه مستقیمی بامهارت و گواهی‌هایی هست که تکنسین شما دارد. مهم‌ترین بخش اکستنشن جداسازی و ایزوله کردن مژه است، اتصال هرکدام از مژه‌های اهدایی به مزه اصلی یکی دیگر از مراحل مهم است. مهارت در اینجا معلوم می‌شود که مژه‌ها کاملاً به هم چسبیده باشند و استحکام کافی در مژه جدید به وجود آمده باشد. تاند برگ (Tandberg) می‌گوید: آرایشگران کم مهارت معمولاً مژه‌ها را بدون انتخاب و سنجش رنگ در کنار مژه‌های طبیعی قرار می‌دهند و این کار باعث خواهد شد شما دوباره مژه‌ها را رنگ کنید و این کار مژه‌های کوچک شمارا دچار تحلیل خواهد کرد. وقتی مژه‌های پایه و کوچک از بین بروند شما دیگر نمی‌توانید مژه‌های قبلی را هم‌روی آن‌ها نگاه‌دارید.
علاوه بر این، برای روش‌های کلاسیک اکستنشن مژه، بسیاری از سالن‌ها مژه‌ها را حجم می‌دهند، این کار بااتصال سه مزه مصنوعی به مزه طبیعی صورت می‌گیرد. مژه‌های پرپشت شده هم توسط آرایشگر به هم وصل و ساخته می‌شوند و از مزه پرپشت برای پیوند استفاده نمی‌شود. این کار شاید در ابتدا خوب به نظر برسد ولی تفاوت‌ها در طول مژه‌ها، این کار آرایشگران کلاسیک را خراب خواهد کرد. مژه‌های پشت سر هم بر روی یک مژه به علت طول‌های متفاوت نمی‌توانند یک حجم معین به همه مژه‌ها بدهند و بعد از مدتی حالت بدفرمی مژه‌های اکستنشن شده به خود خواهند گرفت. قطر آن‌ها معمولاً کمتر و کوتاه‌تر خواهد شد. علاوه بر مشکل طول؛ شما نمی‌توانید مزه‌هایی با قطرهای یکسان را به یک مژه وصل کنید.
به‌صورت طبیعی و توصیه‌شده شما باید هر 7 ماه یک‌بار تمام مژه‌های مصنوعی را از روی مژه‌های خودتان بازکنید و بگذارید تا چشم شما استراحت کند. وزن زیاد پلک و مژه ممکن است به چشمان شما درگذر زمان آسیب وارد کند؛ بنابراین شما به توصیه پزشکان اهمیت دهید و هر 7 ماه یک‌بار به مدت چند ماه به چشمان خودتان استراحت دهید.


به‌صورت آنلاین در مورد سالن‌ها و روش‌ها تحقیق کنید

اکستنشن مژه

هرکسی که به شما سالنی را معرفی کرد، وسایل و پول خودتان را به‌راحتی برندارید و به آنجا بروید، لطفاً قبل از مراجعه حداقل سری به وب‌سایت و اینستاگرام آن‌ها بزنید تا بدانید آن‌ها در چه سطحی کار خودشان را انجام می‌دهند؛ و نظر بقیه مشتریان در مورز کار آن‌ها چه بوده است. پس از اطمینان کامل به آن سالن قدم بگذارید. محله بعدی سؤال پرسیدن در مورد گواهینامه‌های سالن آرایش است، افراد داخل سالن‌های آرایشی باید همگی دارای آموزش و همچنین گواهینامه‌های معتبری باشند تا شما به آن‌ها بتوانید اعتماد کنید. به آرایشگاهی بروید که تمیز باشد و آرایشگران خوبی در آنجا کار می‌کنند. از آرایشگاه‌هایی که همیشه جایشان عوض می‌شود اجتناب کنید، بدانید که آن‌ها کارت قرمز دریافت کرده‌اند.
هریسون (Harison) می‌گوید: من می‌دانم که امروزه بسیاری از دختران به دنبال اکستنشن مزه هستند، این روندی است که این روزها در اینستاگرام به راه افتاده است و همه اینستاگرام پر از فروشگاه‌ها و سالن‌های آرایشی شده‌اند که مثل قارچ از هر طرفی بالاآمده‌اند. شما باید هوشمندانه‌تر عمل کنید. اگر سالنی قیمت پایین به شما پیشنهاد می‌دهد فکر نکنید دلش به حال شما سوخته است، بهتر است دقیق‌تر به آنجا نگاه کنید و مطمئن باشید به‌سلامت مژه‌هایتان آسیبی وارد نمی‌کند.

در قسمت بعدی با مراقبت های مژه همراه من باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان