پر شدن قفسه های کتابخانه عمومی نیویورک را در دو دقیقه تماشا کنید

اهل مطالعه باشید یا نه فرقی نمی‌کند؛ همه چیز درباره کتابخانه‌ها جالب و هیجان‌انگیز است

اهل مطالعه باشید یا نه فرقی نمی‌کند؛ همه چیز درباره کتابخانه‌ها جالب و هیجان‌انگیز است. از معماری کتابخانه‌ها بگیرید تا داستان‌های مرموز پشت آنها. حتی چیدن کتاب‌ها در قفسه‌ها توسط کتابدارها هم می‌تواند جالب باشد. اگر فکر می‌کنید مورد آخر اغراق‌آمیز یا بازارگرمی است، ویدیوی فوق‌العاده این پست را از دست ندهید. ببینید کتابدارهای کتابخانه عمومی نیویورک چطور 52000 کتاب را در عرض دو دقیقه در قفسه‌ها می‌چینند. با بنیتا همراه باشید.

کتابخانه عمومی نیویورک دومین کتابخانه بزرگ ایالات متحده و چهارمین کتابخانه بزرگ در سرتاسر دنیاست. حفظ این جایگاه به مراقبت از معماری و به روز رسانی دائمی منابع نیاز دارد. به همین خاطر سالن مطالعه اصلی این کتابخانه از سال 52000 مورد نوسازی قرار گرفت. پروژه نوسازی این سالن – که به سالن رز معروف است – اکنون به پایان خودش نزدیک شده و این به معنی شروع کار کتابدارهاست.

 52000 کتابی که در این سالن نگه‌داری می‌شوند باید قبل از بازگشایی در قفسه‌ها قرار بگیرند. هر طور نگاه کنید این کار طاقت‌فرسا و خسته کننده است و به سختی می‌توان از تماشای آن لذت برد. مگر اینکه ویدیوی تایم لپس فعالیت کتابدارها را ببینید. ویدیوی زیر را ببینید که اینکار سنگین هم می‌تواند به زیبایی رقص گروهی باشد.

نظرتان چیست؟ دوست دارید کتابدار چنین کتابخانه‌ای باشید یا از آن بازدید کنید؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر