دانلود و معرفی ۱۰ اپلیکیشن برتر اندرویدی تازه عرضه شده در سال ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ با تمام فراز و نشیب‌های خود شب گذشته به پایان رسید. سالی که در آن شاهد عرضه صدها یا شاید بیش از هزاران اپلیکیشن متنوع و مختلف بودیم که سهم سیستم عامل اندروید از این مقدار چشم گیر و قابل توجه بود

دانلود و معرفی 10 اپلیکیشن برتر اندرویدی تازه عرضه شده در سال 2017

سال 2017 با تمام فراز و نشیب‌های خود شب گذشته به پایان رسید. سالی که در آن شاهد عرضه صدها یا شاید بیش از هزاران اپلیکیشن متنوع و مختلف بودیم که سهم سیستم عامل اندروید از این مقدار چشم گیر و قابل توجه بود. کمتر کسی می‌توانست تصور کند که روزی تنوع اپلیکیشن‌های عرضه شده برروی تلفن‌های هوشمند آنقدر متنوع باشد که بتواند هرفعالیت یا خواسته کاربران را پوشش دهد، اما امروزه شاهد آن هستیم که برای هر فعالیت مورد نظر کاربران نه تنها اپلیکیشن مخصوص، بلکه ده‌ها اپلیکیشن متنوع و مختلف با عملکرد و ویژگی‌های گوناگون وجود دارد که موجب می‌شوند انتخاب از میان آنان بسیار سخت شود. تعداد اپلیکیشن‌های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید در سال 2017 خارج از توان شمارش و معرفی ماست، اما تصمیم گرفتیم تا در مقاله‌ای به معرفی و بررسی ده اپلیکیشن برتر تازه عرضه شده در سال 2017 برای سیستم عامل اندروید بپردازیم.

اگر از علاقه‌مندان به تجربه اپلیکشن‌های مختلف برروی تلفن هوشمند اندرویدی خود هستید با ما همراه باشید تا به معرفی برترین انتخاب‌های موجود در زمینه‌های مختلف بپردازیم.

ADW Launcher 2

اولین نسخه یا به عبارتی نسخه اصلی ADW Launcher در زمان خود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های لانچر درمیان کاربران شد. این اپلیکیشن بطور ناگهانی ناپدید شد تا زمانیکه نسخه دوم آن با نام ADW Launcher 2 منتشر شد. بازگشت ADW Launcher 2 شکوه‌مندانه بود و به همراه ویژگی‌های جدیدی مانند محیط کاری نوین، المان‌های پیشرفته طراحی، امکانات شخصی سازی، پشتیبانی از دستورات حرکتی، قابلیت اضافه کردن محتوای بیشتر، پشتیبانی از آیکون‌های سفارشی، قسمتی برای ساخت ویجت و… عرضه شد تا بیش از پیش بتواند نظرات مثبت کاربران را از آن خود کند. می‌توان ADW Launcher 2 را جزو معدود اپلیکیشن‌هایی دانست که به محض انتشار توانستند به لیست برترین اپلیکیشن‌ها راه پیدا کنند. ADW Launcher 2 بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 3٫49 دلاری ار فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


GlassWire

مصرف دیتا یا اینترنت همراه از طریق سیم‌ کارت‌ها طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و در ایران نیز بسیاری از کاربران از اینترنت‌های همراه خود استفاده می‌کنند. با اینکه در قسمت تنظیمات تلفن‌های هوشمند اندرویدی امکان بررسی میزان مصرف دیتا و اطلاعات مختلف مربوط به آن هست، استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص برای بررسی میزان مصرف دیتا نیز کاربردی خواهد بود. Glass Wire نام اپلیکیشنی است که این میزان را بررسی کرده و توسط کراف‌هایی ساده به شما نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید میزان مصرف اینترنت توسط هریک از اپلیکیشن‌ها را بررسی کرده و برای برخی از آن‌ها محدودیت تعیین کرده یا مشخص کنید هنگامی که میزان استفاده به حد مشخصی رسید شما را آگاه کند. Glass Wire یک اپلیکیشن فوق‌ العاده برای کاربرانی است که حجم دیتای آن‌ها محدود بوده و به دنبال کنترل آن هستند. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دانلود کنید.


Lawnchair Launcher

Lawnchair Launcher اپلیکیشن جدید و کاربردیی برای علاقه‌مندان به استفاده از لانچرهاست که Open Source نیز می‌باشد. محیط کاربری آن بسیار شبیه لانچر گوگل پیکسل است و کار کردن با آن نیز حس مشابهی را تداعی می‌کند. تشابه این دو لانچر را می‌توان در صفحه اصلی، نحوه دسته بندی اپلیکیشن‌ها و Google Access خلاصه کرد. Lawnchair Launcher همچنین از پک‌های آیکون نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های شخصی سازی متنوعی دارد. همچنین این لانچر از آیکون‌های اندروید 7 به بالا نیز پشتیبانی می‌کند و از این حیث به مشکلی برنخواهید خورد. شما می‌توانید Lawnchair Launcher را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


 

Microsoft Edge

مرورگر رسمی مایکروسافت برای ویندوز 10 و جایگزین اینترنت اکسپلورر دوست داشتنی یعنی Microsoft Edge اخیرا برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شد. این اپلیکیشن تمام قابلیت‌هایی که از یک مرورگر انتظار دارید را داراست که از میان آن‌ها می‌توان به حالت Incognite، تاریخچه وبگردی، آدرس‌های مورد علاقه و… اشاره کرد. همچنین می‌توانید نسخه موبایل و ویندوز را همگام سازی کنید تا صفحات انتخاب شده را بعدا برروی هریک مطالعه کنید. هم اکنون این اپلیکیشن در نسخه بتای خود به سر می‌برد و برخی ویژگی‌های آن فعال نیست. شما می‌توانید Microsoft Edge را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Socratic

Socratic را می‌توان به سادگی به عنوان برترین اپلیکیشن تحصیلی یا آموزشی سال 2017 معرفی کرد. درواقع Socratic نوعی کمک کننده است. شما تصویری از مشکل خود در تکلیفتان گرفته و به اپلیکیشن می‌دهید تا بتواند تشخیص دهد نیازمند یادگیری چه مسائلی هستید تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. دربسیاری از موضوعات درسی (به زبان انگلیسی) می‌توان از Socratic استفاده کرد که از میان آنان می‌توان به تاریخ، ریاضی، علوم، حسابداری و انگلیسی اشاره کرد. Socratic برای کاربرانی مفید خواهد بود که نیازمند یادگیری مسائل ابتدایی هستند، اما همچنان اطلاعات آن بقدری مفید است که می‌تواند در بسیاری از مسائل به شما کمک کند. Socratic بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


Today Weather

انتخاب‌های مختلفی برای کاربران وجود دارد تا اپلیکیشن پیشفرض پیش‌بینی وضع آب و هوای خود را تغییر دهند. Today Weather اپلیکیشن جدیدی است که با طراحی مینیمال و تقریبا اکثر قابلیت‌های مد نظر عرضه شده است که دارای یک آلبوم کامل از وضعیت‌های آب و هوایی مختلف است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به بررسی وضعیت آب و هوا بصورت لحظه‌ای، پیش‌بینی وضع هوای آینده، وضعیت پاکی هوا و… اشاره کرد. بیشتر قابلیت‌های این برنامه رایگان بوده اما برای استفاده از قابلیت‌های مخصوص آن می‌بایست 3٫99 دلار پرداخت کنید.


VRV

VRV درواقع اواخر سال 2016 عرضه شد، یعنی آخرین روزهای باقی مانده از سال 2016٫ اما آنقدر خوب و موفق بود که آن را عرضه شده در سال جدید بدانیم و در این مقاله به معرفی و بررسی آن بپردازیم. VRV برترین سرویس مشاهده آنلاین یا استریم کارتون‌های ژاپنی یا انیمه می‌باشد. این اپلیکیشن با بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده این کارتون‌ها قرارداد دارد و از این رو تمام محصولات آنان را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به هرنوع سریال یا برنامه‌های مرتبط مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. اگر از علاقه مندان به شماده انیمه هستید، به هیچ عنوان نباید VRV را از دست دهید. VRV بصورت رایگان و با مدت زمان محدود قابل دانلود و استفاده است و برای استفاده مادام العمر از آن می‌بایست ماهیانه مبلغ 9٫99 دلار پرداخت کنید.

 


What The Forecast?!

What the Forecast یک برنامه طنزگونه نشان دهنده وضعیت آب و هوا است. بزرگ‌ترین خصوصیت آن این است که وضعیت و اطلاعات لازم درخصوص وضعیت آب و هوا را درقالب جملاتی طنزآمیز و جالب به شما بیان می‌کند. از قابلیت‌های مخصوص آن می‌توان به نشان دادن وضعیت آب و هوای حال حاضر و پیش بینی وضعیت آب و هوا بصورت لحظه‌ای، دمای قابل احساس در لحظه و… اشاره کرد. درمحموع تعداد جملات پیش فرض برنامه به رقم 6600 عدد می‌رسد که از آن‌ها استفاده می‌کند. این برنامه شاید به قدرتمندی اپلیکیشن‌های دیگری مانند Today Weather نباشد، اما خلاقیت جالب آن در انتقال اطلاعات مربوط به آب و هوا موجب شد تا در این لیست قرار گیرد. شما می‌توانید What the Forecast را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 1٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


 

Youtube TV

بزرگ‌ترین سرویس ویدیویی جهان یعنی یوتیوب به تازگی اپلیکیشن جدیدی منتشر کرد است که به منظور تماشای سریال‌های مختلف تلویزیون درنظر گرفته شده است. ابتدا این برنامه تنها در پنج نقطه از جهان قابل استفاده بود اما به مرور کشورهای بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد. طراحی فوق‌ العاده این برنامه و پشتیبانی از Chromecast از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شوند. همچنین یک اکانت می‌تواند بین 6 کاربر یا به عبارتی 6 دستگاه مختلف استفاده شود که خبر خوشی برای خانواده‌ها خواهد بود. شاید هزینه ماهیانه 35 دلاریی این برنامه کسی سنگین بنظر برسد، اما کاربرد آن ارزش این هزینه را خواهد داشت.


Movies Anywhere

شاید بتوان Movies Anywhere را به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های سال 2017 انتخاب کرد. اگر به مشاهده فیلم‌ها از طریق آمازون، آیتونز، گوگل پلی و Vudu عادت دارید این برنامه کاملا مناسب شماست. تنها کافیست در برنامه با استفاده از هرحساب کاربری خود به دلخواه وارد شوید و تمام ویدیوها و فیلم‌های شما در یک اپلیکیشن دسته‌بندی شده و قابل دسترسی خواهند بود. محیط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده و روان طراحی شده است و پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند Chromecast بر ارزش آن می‌افزاید. درواقع می‌توان Movies Anywhere را اپلیکیشنی مخصوص برای علاقه‌مندان به فیلم‌ها دانست. در اپلیکیشن برخی باگ‌های مختلف مشاهده شده‌اند که به زودی و با بروز رسانی‌های آینده برطرف خواهند شد. شما می‌توانید Movies Anywhere را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر