نمایش بالاپوش مردانه بعد از جشنواره فجر

بعد از گذشت چهار روز از پایان ششمین جشنواره مد و لباس فجر، قرار است بالاپوش‌های مردانه‌ای که در بخش مسابقه زنده طراحی شدند، در فصل جدید به‌نمایش گذاشته شوند.

نمایش بالاپوش مردانه بعد از جشنواره فجر

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره مد و لباس فجر، مدیر برنامه‌ریزی و اجرای مسابقه طراحی زنده بالاپوش مردانه اظهار کرد: قصد داریم کل آثار شرکت‌کننده در این مسابقه را در فصل آینده در فضایی جذاب و هنری به نمایش بگذاریم و از تولیدکنندگان برتر کشور برای دیدن و سرمایه‌گذاری احتمالی روی آثار دعوت کنیم.

حمیدرضا برزیده گفت: آثار در دو نوبت و توسط هشت داور مورد بررسی قرار گرفت و 14 ملاک و شاخص برای داوری آثار در نظر گرفته شد. از میان 23 گروه شرکت‌کننده، در نهایت چهار اثر انتخاب شد که از این میان، سه اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم و یک اثر نیز به‌عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

او افزود: در داوری‌ها بحث طراحی و شاخصه‌های تکنیکی و تولید در نظر گرفته شد و هشت داور نیز مسئولیت داوری آثار را برعهده داشته‌اند.

آثار برگزیده در آیین پایانی ششمین جشنواره مد و لباس فجر که 21 اسفند در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

تعداد مخاطبان جشنواره نسبت به دوره قبل، دو برابر شد

مدیر بخش دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر معتقد است که با توجه به بررسی آماری در دوره قبل، به‌راحتی می‌توان نتیجه گرفت که تعداد مخاطبان بخش دانشگاهی مضاعف شده است.

انسیه زاهدی ادامه داد: در تعدد مخاطبان این دوره، باید انگیزه‌های حضور آن ها را بررسی کرد، شاید شکل برنامه‌ریزی در انتخاب موضوع‌های جذاب و میان‌رشته‌ای از نکات مهم این تاثیرگذاری باشد. بسیاری از پژوهشگران برای بهره‌مندی از جنبه‌های مختلف جشنواره، به برج آزادی رفتند و صرف بازدید از آثار یا حضور در یک نشست، برای‌شان جذاب نبود.

مدیر بخش دانشگاهی این دوره از جشنواره با اشاره به لزوم توجه به اقدام‌های زیرساختی در حوزه‌هایی مانند علوم انسانی و معارف اسلامی برای بهره‌مندی بیشتر مخاطبان در جشنواره فجر، اظهار کرد: بخش دانشگاهی جشنواره در این دوره نشان داد که می‌توان زمینه بحث و گفت‌وگو را برای مخاطبان جشنواره در شکل آکادمیک فراهم کرد.

 این استاد دانشگاه با اشاره به انتخاب چند طرح میان‌رشته‌ای برای حمایت مالی در حوزه پژوهشی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس، گفت: به‌زودی مذاکرات و بررسی‌های جدی‌تری را انجام خواهیم داد.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر از 3 تا 10 اسفندماه در برج آزادی، تالار وحدت و برج میلاد برگزار شد. آیین پایانی این دوره از جشنواره فجر، 21 اسفندماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان