تحصیل رایگان برای فرزندان فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرزندان فرهنگیان استان در مدارس شاهد، نمونه دولتی، سمپاد و هیات امنایی سراسر استان بدون پداخت هزینه ثبت نام می شوند.

محمد تقی‌ زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، تکریم همکاران فرهنگی را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش استان عنوان کرد و بیان داشت: شیوه نامه ثبت نام امروز به همه مناطق و نواحی چهل گانه آموزش و پرورش خوزستان ابلاغ و بندهای 7 و 8 این شیوه نامه در راستای تکریم فرهنگیان خوزستانی تهیه و تنظیم شده است.

وی به اجرای 4 سال پیاپی طرح تکریم فرهنگیان خوزستانی در استان اشاره و تصریح کرد: ثبت نام فرزندان همکاران فرهنگی در کلیهمدارس دولتی عادی، هیات امنایی و خاص (شاهد، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی) سراسر استان بصورت رایگان انجام می گردد.

تقی زاده اذعان داشت: ثبت نام فرزندان فرهنگیان خوزستانی در کلیه مدارس دولتی بدون لحاظ محدوده جغرافیایی در صورت مراجعه و ارائه مستندات مربوط الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از همکاران فرهنگی در استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: 70 هزار فرهنگی در خوزستان مشغول خدمت رسانی به بیش از یک میلیون دانش آموز هستند و باید از تمام ظرفیت های موجود در راستای تکریم این قشر زحمتکش و کوشا استفاده نماییم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان