بررسی اصلاح وضعیت روشنایی و "نورپردازی" پایتخت

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از بررسی وضعیت نورپردازی در شهر خبرداد.

بررسی اصلاح وضعیت روشنایی  و "نورپردازی" پایتخت

ناهید خداکرمی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام جلسه کمیته "نور" که در شورای شهر برگزار شد گفت: شورای شهر قبلی مصوبه ای را در مورد نورپردازی و روشنایی در شهر داشته است که براساس این مصوبه شهرداری می‌بایست ظرف مدت شش ماه کمیته‌ای را برای بررسی و اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی در شهر تشکیل می داد.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت سالها از این مصوبه، هنوز کمیته مذکور تشکیل نشده است، افزود:  بررسی ها نشان داد که نه تنها این کمیته علیرغم مشخص بودن اعضایش هنوز تشکیل جلسه نداده، بلکه سازمان زیباسازی به صورت جسته و گریخته اقداماتی انجام داده که این فعالیت ها نیز  هماهنگ شده نبوده است.

خداکرمی افزود:  در این کمیته سعی داریم که  در مورد  ایجاد روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی و صرفه جویی حداکثری برق را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه  تلاش ما این است که نور و روشنایی به منبع آرامشی برای تهرانی‌ها تبدیل شود، گفت:   در دنیا برای تاثیر بصری نور و روشنایی که آرامش بخشی بیشتری داشته باشد نه تنها از چراغ های پرمصرف استفاده نمی کنند بلکه نور را  از پایین به بالا هدایت میکنند  و ماهم تلاش می‌کنیم  که  ضمن بهره برداری از استانداردهای روز، در  نور پردازی از سنت قدیمی خود نیز الهام بگیریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان