ساری: معنی "ساری بال" را نمی فهمم

ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی، معتقد است لقبی که به سبک بازی تیم های او داده شده، بی معنی است.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور ساری در ناپولی و بازی های خوبی که این تیم انجام می داد، به سبک مورد نظر این مربی باتجربه لقب "ساری بال" داده شد؛ سبکی که در حال حاضر با توجه به نتایج ضعیف چلسی، با انتقادهای زیادی روبرو شده است.

آبی های لندن فردا شب در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی قرار می گیرند؛ دیداری که گفته می شود آخرین فرصت ساری خواهد بود. در چنین شرایطی، این مربی ایتالیایی تاکید کرد که ادامه حضورش روی نیمکت چلسی به نتایج بستگی دارد، نه سبک بازی.

او به خبرنگاران گفت:" من معنی ساری بال را نمی دانم. همانطور که روز اول در انگلیس گفتم، نمی دانم ساری بال چیست.

 

 

فکر می کنم از یک مجله آمده است؛ فکر می کنم در ایتالیا. من هرگز چنین چیزی نشنیده بودم. نمی دانم بدون یک لقب، شرایط آسان تر بود یا نه. در نهایت، فکر می کنم مهمترین چیز نتایج هستند. در شغل من، من به نتیجه نیاز دارم، نه هیچ چیز دیگر.

نتایج ساری در این فصل، مشابه نتایج گواردیولا در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی است اما مربی اسپانیایی سیتی هرگز به اندازه ساری تحت فشار قرار نگرفت.

ساری در مورد این تفاوت گفت:" چون او خوش شانس بود. نمی دانم، باید از باشگاه بپرسید. باید از هر دو باشگاه بپرسید، منچسترسیتی و چلسی. نمی دانم از طرف باشگاه تحت فشار هستم یا شما روزنامه نگارها. در حال حاضر نمی دانم. فکر می کنم اگر گواردیولا را انتخاب می کنید، باید صبر کنید زیرا باشگاه می داند که او نیاز به زمان دارد. برای یک تیم انگلیسی واقعا ساده نیست که به آن شکل بازی کند، بنابراین این زمان دادن طبیعی است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان