وحید حمدی نژاد:

مشکلات بازیکنان نفت را آبدیده کرد/ علی دایی از جان مایه گذاشت

کاپیتان نفت تهران با بیان اینکه سختی های زیادی را تحمل کردیم و روزهای بعدی را پشت سر گذاشتیم گفت: مشکلات، ما را آبدیده کرد.

مشکلات بازیکنان نفت را آبدیده کرد/ علی دایی از جان مایه گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، وحید حمدی نژاد پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی کشور گفت: به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم که سال سخت و مشقت بار را پشت سر گذاشتد تبریک می گویم. بعید می دانم در دنیا تیمی به اندازه نفت سختی تحمل کرده باشد. هیچ کس از ما حمایت نکرد و زمانی که نیاز به حمایت داشتیم همه ما را تنها گذاشتند اما علی دایی از جان مایه گذاشت و همه مشکلات را تحمل کرد و اجازه نداده دوستی و صمیمت از بین برود و همین مسئله باعث شد تا بتوانیم با تمام این سختی ها به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کنیم.

مدافع نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: تراکتور مقابل ما بازی خوبی از خود ارائه داد و هر دو تیم موقعیت داشتند اما خوشحالم که در دقایقی پایانی توانستیم به گل دست پیدا کرده و چون فرصت زیادی برای جبران وجود نداشت تراکتور نتوانست به گل دست پیدا کند و ما قهرما شدیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده هم در نفت حضور خواهید داشت یا خیر، گفت: اجازه دهید ببینیم اول تیم نفت باقی خواهد بماند بعد در این خصوص صحبت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر