ماهان شبکه ایرانیان

"دستوطرح"های حمیدرضا بیدقی برای هفته دفاع مقدس

حمیدرضا بیدقی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هفت دستوطرح جدسد تولید و منتشر کرد.

"دستوطرح"های حمیدرضا بیدقی برای هفته دفاع مقدس

به گزارش ایسنا،  از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه در کشور به نام «هفته دفاع مقدس» نامگذاری شده است. در این هفته تمام آحاد و اقشار جامعه نسبت به تعهد و باوری که از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس دارند بر مبنای توانمندی‌های خود اقداماتی برای گرامیداشت مقام شهدا انجام می‌دهند.

اکنون پس از گذشت حدود 39 سال از آغاز جنگ تحمیلیف حمیدرضا بیدقی  -طراح، گرافیست و تصویرگر - به مناسبت گرامیداشت مقام شهدا هفت دستوطرح را برای هر یک از روزهای هفته دفاع مقدس خلق و به اجرا در آورده است.

دستوطرح، نام ابداعی شیوه اجرایی این هنرمند طراح و تصویرگر است که در چند سال گذشته به‌مناسبت‌های مختلف در فضای مجازی و رسانه‌های برخط منتشر شده است.

این هنرمند اعتقاد دارد: در دنیای جدید، خلق تصویر از کلمه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. مخصوصا که آن کلمه و تصویر ارتباط مفهومی، فرمی یا مناسبتی داشته باشند. دستوطرح حروف را به تصویر شدن می‌رساند و ما را با دنیای ویژه‌ای آشنا می‌کند. دنیایی که در آن کلمات از ذهن به دیده شدن می‌رسند.

در ادامه یکی از هفت دستوطرح یادشده را که با حمایت یک مجموعه صنعتی تولید و با تدوین امین قدمی منتشر شده‌اند، می‌توانید مشاهده کنید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان