ماهان شبکه ایرانیان

با حضور معاون سپاه پاسداران؛

نمایشگاه "از هبوط تا ظهور" در بندرعباس گشایش یافت

ایسنا/هرمزگان مسئول برگزاری نمایشگاه "از هبوط تا ظهور" گفت: این نمایشگاه در سه بخش از آغاز خلقت انسان تا ظهور با تصویرگری از تاریخ انبیا و امامان و بخش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موضوع گام دوم انقلاب تا پنجم دی ماه دایر است.

نمایشگاه "از هبوط تا ظهور" در بندرعباس گشایش یافت

سرهنگ درویشی شب گذشته(28 آذر) در حاشیه آئین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، افزود: این نمایشگاه‌ها صبح‌ها از ساعت 9 تا 11:30 و عصرها از ساعت 16 تا 22 در ضلع شرقی مسجد جامع بندرعباس آماده بازدید علاقمندان است.
همچنین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: کنگره شهدای هرمزگان فرصتی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با وصیت‌های شهیدان و باز خوانی تاریخ باشکوه و با افتخار شهدای استان در نبرد با استکبار جهانی است.

سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه امیدواریم این کنگره با الهام از شهدا منشا حرکت‌های پیشرو در عرصه‌های فرهنگی علمی و اقتصادی در استان شود، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کاری بسیار ضروری و لازم برای معرفی شهدا به نسل جوان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهترین راه زنده نگه داشتن یاد شهدا حفظ مرام و معرفت آنها دانست و عنوان کرد: در گفتار و روابط اجتماعی مان باید تلاش کنیم مثل آنها زندگی کنیم و به آن پایبند باشیم.

نقدی افزود: حجم زیادی از منابع زیر زمینی در اختیار کشور ما قرار دارد که  در دنیا این حجم منابع در اختیار یک کشور قرار داشتن منحصر به فرد است بسیار غنی بوده و آب و خاک گسترده و غنی داریم با دانش و فناوری توانسته ایم پیچیده ترین تجهیزات را بسازیم و و از گردنه های بزرگ علمی عبور کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت و صیانت انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی و دنبال کردن راه شهدا محقق می‌شود.
به گزارش ایسنا، در حاشیه این نمایشگاه از وب سایت کنگره 1500شهید هرمزگان با حضور سردار نقدی رونمایی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان