مدارس کل استان تهران فردا شنبه تعطیل است

خبرگزاری فارس: امین بابائی سخنگوی استانداری تهران اظهار کرد: مدارس کل استان تهران فردا شنبه تعطیل است.

وی افزود: به دلیل برگزاری انتخابات در اکثر مدارس تهران و حضور تعدادی از فرهنگیان در امر برپایی انتخابات، ستاد انتخابات استان تهران تمام مدارس استان تهران را فردا تعطیل اعلام کرد.

 

به دلیل فرایند اجرایی انتخابات
مدارس شهرستان‌های استان تهران روز شنبه تعطیل شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه 98 به دلیل روند اجرایی انتخابات خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس معبودی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای اظهار کرد: به دلیل حضور همکاران فرهنگی در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رای کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه 98 در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، وی استقبال شهروندان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از کلیه همکاران فرهنگی و معلمین نیز که همچون گذشته در هیاتهای اجرایی و نظارت ،تلاش ارزنده‌ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته‌اند صمیمانه تقدیر می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان