ترامپ پس از پرتاب "دراگون" خطاب به "ایلان ماسک":

"ایلان" کار خارق‌العاده‌ای انجام داد/مجددا در حوزه پروازهای فضایی رهبری جهان را در دست گرفتیم

در پی پرتاب موفقیت‌آمیز کپسول "دراگون" به فضا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در محل پرتاب حضور یافت و این موفقیت را تبریک گفت.

"ایلان" کار خارق‌العاده‌ای انجام داد/مجددا در حوزه پروازهای فضایی رهبری جهان را در دست گرفتیم

به گزارش ایسنا، شب گذشته آمریکا موفق شد پس از نزدیک به 10 سال دو تن از فضانوردان خود را از خاک این کشور به ایستگاه فضایی بین‌المللی اعزام کند.

در این ماموریت که  "دمو-2"(Demo-2) نام داشت، کپسول "دراگون" سوار بر موشک "فالکون 9" شرکت اسپیس ایکس دو تن از فضانوردان ناسا به نام‌های "داگلاس جی. هارلی"(Douglas G. Hurley) و "روبرت ال. بهنکن "(Robert L. Behnken) را به فضا برد.

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این موفقیت ناسا و اسپیس ایکس را تبریک گفت و اظهار کرد: این فناوری و قدرت باورنکردنی است. من به تمامی افرادی که در ناسا کار می‌کنند، افتخار می‌کنم.تمامی این افراد در بخش خصوصی دولتی(ناسا و اسپیس ایکس) با یکدیگر همکاری کردند. زمانی‌که چنین صحنه‌ای را به نظاره می‌نشینید، باورنکردنی است.

ترامپ پس از پرتاب، خطاب به "ایلان ماسک" رئیس شرکت اسپیس ایکس گفت: من همیشه با او در تماس هستم. او یکی از نخبه‌های کشور ماست. ما به نخبه‌ها علاقه‌مندیم، و ایلان ماسک کار خارق‌العاده‌ای انجام داد.

ترامپ افزود، آمریکا مجددا در حوزه پروازهای فضایی و ماموریت‌های آینده به مریخ، رهبری جهان را در دست گرفت.

در پرتاب شب گذشته، "مایک پنس" معاون رئیس جمهور آمریکا و همسر او "کارن پنس"  هم حضور داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان