با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن؛

گفتگوی زنده اینستاگرامی "سیمرغ پارسی" برگزار می‌شود

در ادامه سلسله برنامه ها و نشست های مجازی با موضوع مجموعه گفتارهایی در زبان و ادبیات فارسی، گفتگوی "سیمرغ پارسی" از سوی بنیاد سعدی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن با عنوان "مسائل و چشم انداز آموزش زبان فارسی در ژاپن" برگزار می‌شود.

گفتگوی زنده اینستاگرامی "سیمرغ پارسی" برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، میهمانان این برنامه بهنام جاهد زاده استاد رسمی مطالعات ایران شناسی دانشگاه اوساکای ژاپن و حسین دیوسالار رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن و نماینده بنیاد سعدی خواهند بود که با مدیریت گفتگو توسط دکتر الهام حدادی کارشناس معاونت امور بین الملل بنیاد سعدی به اجرا در خواهد آمد.
 این برنامه روز چهارشنبه 25 تیرماه 99 (15 جولای 2020) از ساعت 15:30 به وقت توکیو (11 صبح به وقت تهران) در فضای اجتماعی اینستاگرام بنیاد سعدی به صورت زنده برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با ورود به آدرس @saadifoundation در این گفتگو مشارکت و حضور یابند.
لازم به ذکر است از آثار تالیفی و پژوهشی دکتر بهنام جاهد زاده می توان به ترجمه دو مجموعه شعر معاصر ژاپن به فارسی، تالیف مشترک کتاب آموزش زبان فارسی برای ژاپنی زبانان و گردآوری مجموعه انشاءهای فارسی آموزان دانشگاه اوساکا با عنوان "من زبان فارسی را دوست دارم" اشاره کرد.
او دارای بالاترین مدرک توانایی زبان ژاپنی و مسلط به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی و آشنا به زبان های عربی و فرانسه است. او چند مقاله و یک تز دکتری با عنوان "مقایسه تطبیقی هم پایه سازی جملات در زبان ژاپنی و فارسی" در حوزه زبان شناسی مقایسه ای و آموزش زبان فارسی تالیف کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان