۳۷ مدل تیشرت مردانه با طراحی شیک پسند

37 مدل تیشرت مردانه با طراحی شیک پسند

تیشرت از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار در بین آقایان به شمار می رود و شما می توانید از این طرح لباس در روزهای گرم سال استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل تیشرت مردانه با طرح های ساده و خاص را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تیشرت مردانه شیک و زیبا

تیشرت های مردانه دارای طرح هایی متنوع هستند و شما می توانید با توجه به سبک استایل مورد نظر خود از بین آن طرحی مناسب و خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تیشرت رنگی مردانه

طرح های تیشرت مخصوص آقایان امروزی

تیشرت لباسی است که آقایان می توانند از آن برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایند. برای دوخت تیشرت از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود همچنین تیشرت ها به تک رنگ و چند رنگ موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ تیشرت به سبک لباس پوشیدن شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که تیشرت را می توانید در پوشش خود با شلوار جین و کتان و … ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از اکسسوری های اسپرت استفاده کنید.

اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است در پوشش خود از تیشرت ساده استفاده نمایید. تیشرت های طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای آقایان امروزی و مدگرا انتخابی مناسب به شمار می روند.

تیشرت های پسرانه و مردانه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و شما می توانید با توجه به اندازه قد بالاتنه و سلیقه شخصی تان از بین تیشرت با اندازه ای مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

تیشرت زیبا مردانه مدل تیشرت مردانه مدل تیشرت مردانه ساده تیشرت شیک و طرح دار مردانه تیشرت شیک و طرح دار   مدل تیشرت طرح دار مخصوص آقایان تیشرت مشکی مردانه طرح تیشرت مردانه جدید تیشرت مشکی تیشرت خاکستری مردانه تیشرت زیبا مردانه تیشرت نارنجی مردانه تیشرت سفید مردانه تیشرت مشکی مردانه تیشرت ساده

تیشرت طرح دار تیشرت مشکی و طرح دار تیشرت مشکی و ساده مردانه

انتخاب رنگی مناسب برای تیشرت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید تیشرت خود را از بین رنگ های تیره و روشن و خنثی انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید به راحتی رنگ تیشرت را با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید بهتر است تیشرت با رنگ خنثی را برای پوشیدن انتخاب کنید. تیشرت های رنگ تیره و روشن نیز بهتر است با توجه به رنگ پوست انتخاب شوند.

اگر رنگ پوست شما تیره می باشد بهتر است تیشرت خود را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید تا بین رنگ پوست و رنگ لباس تان تضاد ایجاد شود و اگر رنگ پوست شما روشن می باشد بهتر است از تیشرت رنگ تیره در پوشش تان استفاده کنید.

تیشرت های رنگی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای آقایانی که سبک لباس پوشیدن متفاوتی دارند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر شما ورزشکار هستید و بالاتنه ای خوش فرم و زیبا دارید بهتر است تیشرت خود را کمی چسبان انتخاب نمایید همچنین برای داشتن استایلی ورزشکاری و جذاب می توانید تیشرتی با آستین خیلی کوتاه را بپوشید.

تیشرت شیک و مردانه تیشرت زرد مردانه تیشرت زرشکی مردانه

تیشرت ساده و مشکی تیشرت سفید و قرمز مردانه تیشرت قرمز مردانه تیشرت شیک مدل تیشرت مردانه طرح دار تیشرت سفید تیشرت شیک مردانه تیشرت زیبا مردانه تیشرت شیک و خاص مردانه مدل تیشرت ساده تیشرت مشکی مدل تیشرت سفید مردانه تیشرت شیک مردانه تیشرت مردانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های تیشرت مردانه جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان