ماهان شبکه ایرانیان

دولت پزشکیان بی ربط به ادوار پیشین است

سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کرمانشاه گفت: دولت پزشکیان نخستین دولت خود او است و ارتباطی با ادوار پیشین ندارد.

دولت پزشکیان بی ربط به ادوار پیشین است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، وحید خسروی روز گذشته (سوم تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک فرصت مهم برای کشور است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «انتخابات فرصتی برای حماسه، همدلی، اقتدار و عزت است»، ادامه داد: انتخابات رقابتی برای خدمت و چیزی فراتر از کشمکش‌های قدرت است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کرمانشاه تصریح کرد: در گفتمان مسعود پزشکیان موضوع اخلاق در رقابت و افق‌گشایی برای بازگشت امید به جامعه، بسیار مهم است؛ یعنی هر آنچه سبب ناامید و دلسردی مردم از مشارکت در مباحث سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شده است.

وی تأکید کرد: راهکار ایجاد امید پزشکیان در جامعه برگرداندن تفکر عقلانیت به سیستم اجرا به معنای سیستمی مبتنی بر شایسته‌سالاری و فرصت برابر برای نخبگان، اقلیت‌ها، اقوام و هرکسی که به دنبال سربلندی این ملت است. به‌عبارت‌دیگر باید تبعیضی که باعث ناامیدی و دلسردی مردم است، رفع شود.

خسروی اضافه کرد: در واقع باید مسیر خود را با سیاست‌های کلان و ابلاغ‌شده در قالب این گفتمان برای پیشرفت کشور تبیین و فراهم کرد. همچنین باید زمینه به‌کارگیری منابع انسانی توانمند و شایسته را فراهم کرد.

وی افزود: پزشکیان به دنبال گفت‌وگویی مبتنی بر اعتماد، صداقت با مردم است تا بتواند با بهبود وضعیت معیشتی، عدالت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به ادبیات مشترکی با مردم رسیده و منافع ملی و خیر همگانی را به دست بیاورد چون باثبات اقتصادی و پیش‌بینی‌پذیر بودن آن آرامش به جامعه بازگردد؛ در پرتوی برخورداری از حقوق شهروندی و تمرکز بر شایسته‌سالاری به دنبال رفع هرگونه انحصار و محدودکردن نخبگان هستیم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه با بیان اهمیت رسانه، عنوان کرد: ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه نامزدهای ریاست‌جمهوری و نیز اهالی رسانه است؛ باید از تمام اقشار مردم با هر سلیقه و نظری برای شرکت انتخابات دعوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیدواژه‌های ما امید، عدالت، رفع تبعیض و گشودن افق است. در واقع تصمیم‌گیری‌ها در همه‌جا باید توسط نیروی متخصص انجام شود. بانوان سرمایه‌های کشور هستند و باید در جایگاه‌های مدیریتی قرار گیرند. خوشبختانه ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان کرمانشاه اخلاق را رعایت می‌کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان