قول سنگین مسعود پزشکیان در آخرین نطق تلویزیونی؛ از دنیای سیاست کنار خواهم رفت اگر ...

مسعود پزشکیان گفت: حضور آنان که پای صندوق نبودند اگر بیایند نشان می‌دهند که اینگونه نبوده و حرفی برای گفتن دارند و اختلاف فاحشی در رأی‌ها به وجود می‌اورد و بگویند با آن اقلیت مخالف هستم این درخواست و کمپینی است که می تواند راه بیفتد و نه به آن پیامی است که تائید کند آنها مشروعیت دارند.

قول سنگین مسعود پزشکیان در آخرین نطق تلویزیونی؛ از دنیای سیاست کنار خواهم رفت اگر ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، امروز به پایان خواهد رسید و کاندیداها در آخرین روز تبلیغات، نطق انتخاباتی خود را از تلویزیون بیان می‌کنند.

آخرین نطق مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آخرین چهارشنبه شب از شبکه یک پخش شد.

اهم اظهارات او به این شرح است:

*برخی رأی و پیام‌ حضور در انتخابات را تائید خودشان می‌دانستند و شاید یک عده‌ای پیغام ها پای صندوق‌ها نیامدند که به آنها مشروعیت بدهند اما الان مسئله این نیست.

*مسئله این است که ما هستیم و گروهی که اقلیت هستند که می خواهند تصمیم‌هایی که در اتاق‌های خودشان می‌گیرند سرنوشت مردم را رقم بزنند.

*حضور آنان که پای صندوق نبودند اگر بیایند نشان می‌دهند که اینگونه نبوده و حرفی برای گفتن دارند و اختلاف فاحشی در رأی‌ها به وجود می‌اورد و بگویند با آن اقلیت مخالف هستم این درخواست و کمپینی است که می تواند راه بیفتد و نه به آن پیامی است که تائید کند آنها مشروعیت دارند.

*وقتی کاری انجام دادیم ولی نتوانستیم به قول ها و وعده های خود عمل کنیم، از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهیم کرد و ادامه نخواهیم داد.

*قرار نیست تبعیض، اجحاف و بی عدالتی را در جامعه داشته باشیم و نتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم ولی ما عمر خود را تلف کنیم و همچنان ادامه دهیم.

*قطعا اگر نتوانیم کاری انجام دهیم از مردم خواهیم خواست رای خود را پس بگیرند و ما هم ادامه نمی دهیم. اما با امید به خدا و کمک همین مردم، اینکه نتوانیم کاری انجام دهیم غیرقابل تصوراست.

*حضور مردم قدرت است و جایگاه حاکمیت به حضور مردم است و پاسخگویی حاکمیت به درخواسته های مردم عزیز کشور است.

*درخواست می‌کنم که مردم به کمیته مردمی کمند بپیوندند؛ کمند، کمیته مردمی نظارت بر رفتار دولت خواهد بود. این پل ارتباطی بین مردم و دولت و حاکمیت خواهد بود.

*بدون حضور مردم در حاکمیت، ممکن است حاکمیت به سمت مسیر دلخواه خودش منحرف شود و به سمتی که باید برود، نرود.

*قول می‌دهم اگر با رای مردم به قدرت رسیدیم، هر چند ماه یکبار پاسخگوی نمایندگان مردم در صنوف مختلف باشم.

ادامه دارد...

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر