مدل نقاشی روی کیف چرم با چند ایده جذاب و متفاوت

چند مدل نقای روی کیف چرم با دیزاین های جدید را می توانید در این بخش مشاهده کنید. این نوع نقاشی های جذاب را با رنگ های اکرلیک روی چرم پیاده کرده و زمان دهید تا خشک شود.

مدل نقاشی روی کیف چرم با چند ایده جذاب و متفاوت

مدل نقاشی روی کیف چرم با ایده‌ های جذاب و متنوع را می‌ توانید در آرگا مشاهده کنید. شما می‌ توانید با دست سازه‌های ویژه و متنوع در این بخش آشنا شوید.

نقاشی روی کیف چرم دست ساز

چند مدل نقاشی روی کیف چرم:

نقاشی روی چرم دارای تکنیک‌ هایی بوده که شما می‌ توانید با برخی تغییر رنگ‌ ها و افزودن برخی طرح‌ های متنوع هنر این کار را انجام دهید. هنر نقاشی بر روی چرم یک هنر آسان بوده که البته پرهزینه هم نیست. شما می‌ توانید از خلاقیت و ایده‌ های خود در این زمینه استفاده کنید. ابزارهایی که در این زمینه لازم دارید ابزارهای کمی هستند.

مدل نقاشی روی کیف چرم

ایده نقاشی روی کیف چرم

این نقاشی‌ ها بسیار ساده بوده شما می‌ توانید با یک رنگ آمیزی ساده این کار را انجام دهید. برای این کار باید از رنگ‌های ثابت استفاده کنید  رنگ‌ های فانتزی و هنری که نقش و طرح‌ های متنوعی را ایجاد می‌ کنند. شما می توانید با آموزش چرم دوزی نیز آشنا شوید.

 

نقاشی برای کیف

نمونه نقاشی روی کیف

نقاشی کیف

وسایل مورد نیاز برای رنگ آمیزی:

برای این کار می‌ توانید از کاربن، خودکار، کاغذ پوست، خط‌ کش، کاتر و غیره استفاده کنید. ابتدا با کاربن و خودکار طرح را روی چرم خود پیاده کرده و دور تا دور آنها با رنگ اکریلیک و قلم موی نازک دورگیری کنید. حالا رنگ‌ های اکرولیک خود را روی نقش‌ ها پیاده نمایید.

طرح نقاشی روی کیف

استفاده از چسب کاغذی برای ثابت نگه داشتن طرح و پالت های رنگی نیز از موارد مورد نیاز برای نقاشی است. بعد از رنگ آمیزی باید زمان دهید تا مرحله به مرحله رنگ‌ های شما خشک شده این کار باعث می‌ شود که رنگ آمیزی تمیزتری داشته باشید.

 

چند نمونه نقاشی روی کیف

نقاشی فانتزی روی کیف

مدت زمان خشک شدن رنگ‌ ها بر روی جسم 24 ساعت بوده در این مدت جسم خشک شده و می‌ توانید طرح‌ های دلخواه را پیاده کنید. شما برای این دیزاین فوق العاده و جذاب می‌ توانید از طرح‌های متنوع خود استفاده نمایید. مدل کیف چرم با ایده های متنوع را در آرگا مشاهده کنید.

نقاشی شیک روی کیف

نقاشی اسلیمی روی کیف

نقاشی ویژه روی کیف

 

 

طراحی و گلدوزی بر روی کیف:

شما می‌ توانید از ایده‌ های طراحی کردن و گلدوزی بر روی کیف‌ های چرمی نیز استفاده کنید. برای این منظور می‌ توانید از نخ‌ های رنگی و براق استفاده کرده طرح خود را با استفاده از کاربن بر روی چرم و با استفاده از خودکار پیاده کرده، با استفاده از سوزن‌ های مناسب باید طرح مورد نظر را روی سطح چرم گلدوزی کنید.

نقاشی گل و برگ روی کیف

شما می‌ توانید از ایده‌ های اسلیمی و متنوع نیز برای دیزاین کردن استفاده نمایید. استفاده از نقش برجسته‌ هایی که به صورت آماده در بازار موجود می‌ باشد نیز برای این کار مناسب بوده و شما می‌ توانید از طرح‌ های آماده در بازار استفاده کرده و تنها آن را روی سطح کیف‌ها بدوزید.

نقاشی و گلدوزی روی کیف

طرح دوزی روی کیف چرم

مدل نقاشی روی کیف چرم شامل ایده‌ های متنوع و جذابی بوده که شما در این بخش این ایده‌ ها را مشاهده کردید. ایده‌ های متنوع که کاربردی هستند و می‌ توانید روی سطح پیاده کنید. برای نقاشی کردن حتماً از رنگ‌ های اکریلیک و ثابت استفاده کرده که دیزاین شما را متنوع می‌ کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان