عکس ؛ صعود آرژانتین پس از اشتباه باورنکردنی لیونل مسی

تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر اکوادور در ضربات پنالتی به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا صعود کرد.

عکس ؛ صعود آرژانتین پس از اشتباه باورنکردنی لیونل مسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و پس از تساوی 1-1 در وقت قانونی با نتیجه 2-4 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش ورزش سه، هواداران این تیم از این که لیونل مسی بر مصدومیتش غلبه کرد و در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت بسیار خوشحال بودند اما این لیساندرو مارتینز بود که موفق شد در نیمه اول و روی پاس گل الکسیس مک آلیستر در دقیقه 35 دروازه حریف را باز کند و آرژانتین را از حریف پیش بیندازد.

در دقیقه 62 نیمه دوم بود که اکوادور فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما انر والنسیا ضربه پنالتی را به تیرک دروازه کوبید تا این موقعیت عالی از دست برود و بازی همچنان با همان یک گل ادامه پیدا کرد. در دقیقه اول وقت تلف شده و در حالی که به نظر می‌رسید صعود آرژانتین قطعی است، اکوادور بالاخره گل مساوی را زد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

2050553

اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که مسی که در طول بازی چندان پر فروغ ظاهر نشده بود پشت اولین ضربه ایستاد و پنالتی‌اش را به بیرون زد تا شوک بزرگی به تیمش وارد کرده باشد اما دیبو مارتینز این اتفاق را جبران کرد و پنالتی اول اکوادور را مهار کرد تا همه چیز مساوی پیش برود.

2050554

خولین آلوارز پنالتی دوم را به گل تبدیل کرد و باز هم این مارتینز بود که توانست پنالتی دوم اکوادور را مهار کند و تیمش را پیش بیندازد و با گلزنی الکسیس مک آلیستر، گونزالو مونتیل و نیکلاس اوتامندی، این شاگردان لیونل اسکالونی بودند که توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

2050555

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان