گامی در جهت توسعه راه‌ها، مسکن و حمل و نقل در کردستان

دکتر سالار مرادی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، در دیداری با دکتر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، به تشریح مهم‌ترین چالش‌ها و نیازهای حوزه انتخابیه خود پرداخت و خواستار توجه ویژه این وزارتخانه به این منطقه محروم شد.

گامی در جهت توسعه راه‌ها، مسکن و حمل و نقل در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دکتر سالار مرادی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، در دیداری با دکتر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، به تشریح مهم‌ترین چالش‌ها و نیازهای حوزه انتخابیه خود پرداخت و خواستار توجه ویژه این وزارتخانه به این منطقه محروم شد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و صمیمی برگزار شد، دکتر مرادی بر ضرورت تکمیل راه‌های مواصلاتی در منطقه تأکید کرد و خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی، به ویژه اتمام کریدور شماره 8 در مسیر جاده سنندج-کامیاران شد. اتمام این کریدور نقشی اساسی در توسعه اقتصادی و ترانزیتی منطقه ایفا خواهد کرد.

کمبود واحدهای مسکونی و نیاز به احداث مسکن ملی مناسب از دیگر موضوعاتی بود که دکتر مرادی در این دیدار به آن اشاره کرد. وی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به احداث مسکن برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند در این منطقه اقدام شود.

اتصال راه آهن سنندج به مرز باشماق به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم، موضوع دیگری بود که توسط دکتر مرادی مطرح شد. وی اتصال این منطقه به شبکه ریلی کشور را گامی مهم در جهت توسعه و پیشرفت این منطقه دانست.

دکتر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در این دیدار ضمن تشکر از دغدغه‌مندی دکتر مرادی نسبت به حل مشکلات حوزه انتخابیه ایشان، قول مساعد داد که پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکلات و تسریع در انجام پروژه‌ها انجام شود. ایشان همچنین از اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های راهسازی و ساخت مسکن در منطقه خبر داد.

در پایان این دیدار، مقرر شد که کارگروهی مشترک از سوی وزارت راه و شهرسازی و دفتر دکتر مرادی تشکیل شود تا نسبت به پیگیری مصوبات و توافقات انجام شده اقدام گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان